Система компенсації пульсацій моменту в електроприводі на базі синхронного двигуна із вбудованими постійними магнітами

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори:

О.С. Бешта, доктор технічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет», проректор з наукової роботи, м. Дніпропетровськ, Україна

С.Г. Фурса, Державний вищий навчальний заклад “Національний гірничий університет”, аспірант кафедри електропривода, м. Дніпропетровськ, Україна

А.І. Прохоров, Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет», асистент кафедри електропривода, м. Дніпропетровськ, Україна

Анотація:

Розглянуто проблему виникнення пульсації моменту в електроприводі на базі синхронного двигуна з вбудованими постійними магнітами (IPMSM). Досліджено ефективність використання стандартних законів компенсації при застосуванні закону енергозбереження „Максимальний момент на ампер“ (MMPA). За результатами моделювання встановлено, що одночасне застосування обох законів призводить до збільшення пульсацій реактивного моменту. Для усунення даного ефекту запропоновано модифікований закон компенсації пульсацій моменту.

Список літератури:

1. Колпаков А.И. Перспективы развития электропривода / Колпаков А.И. // Силовая электроника. – 2004. – №1. – С. 46-48.

2. Hocheffizienter Synchronmotor, kompakt und günstig / Nolle E., Fursa S., Neuberger N., Beshta A. // Spektrum. – 2010. – №31. – P. 33–37.

3. Zhu Z.Q. Influence of design parameters on cogging torque in permanent magnet machines / Zhu Z.Q., Howe D. // IEEE Transaction on energy conversion, vol. 15, 2000. – P. 407–412.

4. Grotstollen H. Die Unterdrückung der Oberwellendrehmoment von Synchronmotoren durch Speisung mit oberschwingungsbehaftetem Strom / Grotstollen H. // Archiv für Elektrotechnik. – 1984.– №67. – P. 17–27.

5. Holtz J. Identification and compensation of torque ripple in high-precision permanent magnet motor drives / J. Holtz, L. Springob // IEEE Trans. On Industrial Electronics, vol. 43, no. 2, April 1996., pp. 309–320.

6. Design and Implementation of an Adaptive Controller for Torque Ripple Minimization in PM Synchronous Motors / V. Petrovic, R. Ortega, A.M. Stanovic, G. Tadmor // IEEE Transactions on Industrial Electronics, Vol. 15, No. 5, 2000. – pp. 871-880.

7. Wertz H. Rundlaufoptimale Regelung von elektrischen Antrieben / Wertz H., Pottharst A. // SPS/IPC/DRIVES 2000, Nov. 2000, Nürnberg, Germany, P. 831–840.

8. Бешта О.С. Обґрунтування доцільності використання СДПМ з вбудованими магнітами / Бешта О.С., Балахонцев О.В., Фурса С.Г. // Вісник КДПУ: Зб. наук. пр. КДПУ. – Вип. 4/2010(63). – Ч.2 – Кременчук: КДПУ, 2010. – С. 73–75.

9. Schröder D. Elektrische Antriebe – Regelung von Antriebssystemen / Schröder D. – Springer Verlag, 3 Auflage, 2009.

Files:
2011_02_beshta
Date 2012-11-27 Filesize 389.15 KB Download 1240

Наступні статті з поточного розділу:

Відвідувачі

7561827
Сьогодні
За місяць
Всього
1109
84313
7561827

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2011 Зміст №2 2011 Потураївські читання. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції Система компенсації пульсацій моменту в електроприводі на базі синхронного двигуна із вбудованими постійними магнітами