Закономірності передачі потужності по гілках двопотокових гідрооб’ємно-механічних трансмісій

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори:

І.O. Таран, кандидат технічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, завідувач кафедри управління на транспорті, м. Дніпропетровськ, Україна

Реферат:

Мета. Встановити взаємозв’язок кругового передавального числа замкнутого контура з характером зміни потоків потужності в гидрооб’ємно-механічних трансмісіях, і закономірності в характері зміни циркуляційних і безциркуляционних режимів роботи у всьому діапазоні робочих режимів гидрооб’ємно-механічних коробок передач.

Методика. Теоретичні дослідження трансмісій базуються на основних положеннях теорії машин і механізмів і теорії замкнутих двопотокових передач.

Результати. Результатами дослідження є взаємозв’язки характеру зміни циркулюючих у двопотокових безступінчастих гидрооб’ємно-механічних трансмісіях потужностей із втратами в гидрооб’ємних передачах і їх ККД, закономірності в характері зміни циркуляційних і безциркуляційних режимів у всьому робочому діапазоні гидрооб’ємно-механічних коробок передач. Це в подальшому дозволить встановити взаємозв’язки кругового передавального відношення замкнутого контура двопотокових гидрооб’ємно-механічних коробок передач з параметром регулювання гидрооб’ємних передач у випадках планетарного механізму на виході і на вході. Це необхідно для обґрунтування структурної і кінематичної схем трансмісій дизелевоза.

Наукова новизна. Дослідження розподілу циркулюючих, у двопотокових безступінчастих ГОМТ, потужностей із втратами в гидрооб’ємних передачах і їх ККД, аналіз і встановлення взаємозв’язків у розподілі енергії по гілках двопотокових ГОМТ у процесі їх роботи у складі транспортних засобів і чіткий доказ леми про наявність або відсутність циркуляції потужності у двопотокових гидрооб’ємно-механічних коробках передач – основа наукового обгрунтування методології аналізу безступінчастих ГОМТ у всіх можливих режимах роботи як на тягових, так і на транспортних швидкісних діапазонах будь-яких транспортних засобів, зокрема шахтних дизелевозів.

Практична значущість полягає у використанні закономірностей формування і передачі потоків потужності в елементах трансмісії для обгрунтування типу трансмісії, що забезпечує необхідне тягове зусилля і безступінчасте регулювання швидкості руху дизелевозу в заданому діапазоні при роботі дизельного двигуна з постійною частотою обертання коленвала, що забезпечує мінімальні викиди і витрати палива. Розподіл потоків накладає значне обмеження на структуру і кінематичну схему двопотокової безступінчастої трансмісії, яка для будь-якого необоротного варіатора повинна допускати лише паралельні потоки потужності від двигуна до коліс тягово-транспортної машини.

Список літератури / References:

1. Динамика транспортно-тяговых колесных и гусеничных машин / [Александров Е.Е., Волонцевич Д.О., Карпенко В.А. и др.] – Харьков: ХГАДТУ.– 2001.– 642 с.

Aleksandrov, Ye.Ye., Volontsevich, D.O. and Karpenko, V.A. (2001), Dynamika transportno-tiagovykh kolesnykh i gusenichnykh mashyn [Dynamics of Transport-Hauling Wheeled and Caterpillar Machines], KHHADTU, Kharkiv, Ukraine.

2. Самородов В.Б. Уточненная методика определения потерь в планетарных механизмах передач и результаты исследования потоков мощностей в гидрообъемно-механических трансмиссиях / Самородов В.Б., Волонцевич Д.О., Рогов А.В. // Интегрированные технологии и энергосбережение.– Харьков: НТУ “ХПИ”.– 2001.– №. 4. С. 76–83.

Samorodov, V.B., Volontsevich, D.O. and Rogov, A.V. (2001), “The specified method of determination losses in the planetary mechanisms of transmissions and results of research of streams of powers in double-split hydrostatic mechanical transmissions”, Computer-integrated technologies and energy-savings, Published by NTU “KHPI”, Kharkov, no.4, pp. 76–83.

3. Самородов В.Б. Сравнение универсальных характеристик гидрообъемных передач, как элементов перспективных бесступенчатых гидрообъемно-механических трансмиссий украинских тракторов / В.Б. Самородов, М.Б. Бурлыга, А.А. Коваль // Східно-європейский журнал передових технологій. – Харків, 2009. – №5(35). – С. 27–30.

Samorodov, V.B., Burlyga, M.B. and Koval, A.A. (2009), “Comparison of universal descriptions of hydrovolumetric transmissions, as elements of perspective stepless double-split hydrostatic mechanical transmissions of the Ukrainian tractors” Skhidno-evropeyskiy zhurnal peredovykh technologiy, Kharkiv, no.5(35), pp. 27–30.

Files:
2012_02_taran
Date 2013-04-26 Filesize 368.92 KB Download 1538

Відвідувачі

7348413
Сьогодні
За місяць
Всього
2387
37916
7348413

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2012 Зміст №2 2012 Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування Закономірності передачі потужності по гілках двопотокових гідрооб’ємно-механічних трансмісій