Формування структури автоматизованої системи керування канатними надґрунтовими дорогами важкого типу
- Деталі
- Категорія: Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування
- Останнє оновлення: 18 вересня 2018
- Опубліковано: 27 серпня 2018
- Перегляди: 3427
Authors:
О. В. Денищенко, кандидат технічних наук, доцент, orcid.org/0000-0002-4011-5422, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
А. Л. Ширін, кандидат технічних наук, orcid.org/0000-0003-0026-2767, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
В. О. Расцвєтаєв, кандидат технічних наук, доцент, orcid.org/0000-0003-3120-4623, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
О. В. Черняєв, orcid.org/0000-0001-8288-4011, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Abstract:
Мета. Обґрунтування ефективної структури автоматизованої системи керування канатними надґрунтовими дорогами важкого типу на основі аналізу розрахункової схеми.
Методика. Теоретичні дослідження математичної моделі канатної шахтної дороги для встановлення закономірностей формування динамічних зусиль в ланках доріг канатних надґрунтових (ДКН) у перехідних режимах роботи та експериментальні дослідження установки в шахтних умовах з використанням оригінальної апаратури.
Результати. Обґрунтована структура автоматизованої системи управління канатними надґрунтовими дорогами важкого типу, що дозволяє істотно підвищити їх продуктивність і безпеку експлуатації, запропоноване введення в неї додаткових функцій.
Наукова новизна. Уперше встановлена залежність коефіцієнта динамічності ДКН від часу розгону з урахуванням періоду власних коливань системи й запропоновано спосіб мінімізації динамічних зусиль у канаті.
Практична значимість. Уведення у структуру автоматизованої системи управління функцій регулювання тривалості пуску в залежності від відстані транспортування, маси складу та обмеження максимальних зусиль у канаті з використанням сучасної елементної бази дозволяє істотно збільшити термін служби тягового каната і, тим самим, знизити витрати на його заміну й собівартість транспортування у цілому, а також підвищити продуктивність установки та безпеку її експлуатації в підземних умовах.
References.
1. Rastsvetaiev, V. О., 2014. Additional load on arch support of mine workings by overhead monorail roads in the context of mines in Western Donbas In: M. S. Poliakov Institute of Geotechnical Mechanics of the NAS of Ukraine, 2014. Geotechnical mechanics: Inter-institutional collection of papers. Publication 117, pp. 53–59.
2. Denyshchenko, O. V., Posunko, L. N., Shyrin, А. L. and Kechin, М. А., 2015. Improving the efficiency of ground ropeways while constructing mine site development mine workings. Collection of scientific papers of the NMU, 46, pp. 159–168.
3. Babina, О. I., 2015. Review of simulation models while planning in the context of enterprise. Fundamental studies, 12–6, pp. 1173‒1178.
4. Meshcheriakov, L. I. and Shyrin, А. L., 2013. Technological substantiation of a structure of automated system to control the processes of rock transportation by means of Ground ropeways. Collection of scientific papers of the National Mining University, 43, pp. 71–78.
5. Koptovets, O. M., Koroviaka, Ye. А., Diachkov, P. А., Yavorska, V. V. and Samusia, С. V., 2013. Modeling controllable mine train operation. In: Mining electromechanics and automation: Scientific and technical collection of papers. National Mining University. Publication 91, pp. 105–110.
6. Bartashevsky, S. Ye., 2013. Improving the design of braking system of a mine electric locomotive. Collection of scientific papers of the National Mining University, 43, pp. 66–70.
7. Kazachenko, G. V., Balasai, G. А., Rusak, А. О. and Eliasov, М. А., 2013. Features of face conveyors calculation. Collection of scientific papers BNTU, 1, pp. 473–478.
8. Osipova, Т. N. and Nesterov, А. P., 2014. On the dynamics and optimization of mine hoists. Mashynobuduvannia, 13, pp. 74–79.
9. Shvagunov, А. S., Dorokhov, N. Yu., Perig, А. V. and Stadnik, А. N., 2014. The simulation of load handling in case of rope breakage on bridge cranes. Messenger of Kharkiv National Vehicular-Road University, 65‒66, pp. 185–188.
10. Podlesny, S. V., Stadnik, А. N. and Larichkin, А. V., 2015. Modeling of dynamics of electromechanical systems. Messenger of Donbas State Machine-Building Academy, 3, pp.171–176.
11. Pivnyak, G., Dychkovskyi, R., Smirnov, A. and Cherednichenko, Y., 2013. Some aspects on the software simulation implementation in thin coal seams mining. Energy Efficiency Improvement of Geotechnical Systems, pp. 1‒10. DOI: 10.1201/b16355-2.