Перспективи регулювання графіка навантажень енергосистеми за допомогою електромобілів
- Деталі
- Категорія: Технології енергозабезпечення
- Останнє оновлення: 19 листопада 2017
- Опубліковано: 19 листопада 2017
- Перегляди: 2717
Authors:
Ю.В.Хацкевич, канд. техн. наук, доц., Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, доц. кафедри систем електропостачання, м. Дніпро, Україна.
І.М.Луценко, канд. техн. наук, доц., Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, доц. кафедри систем електропостачання, м. Дніпро, Україна.
А.В.Рухлов, канд. техн. наук, доц., Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, доц. кафедри систем електропостачання, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Abstract:
Мета. Визначення доцільності використання електромобілів як споживачів-регуляторів на основі дослідження графіків навантаження та існуючих тарифів на електроенергію на прикладі України й декількох європейських країн; формулювання основних технічних вимог для реалізації регулювання.
Методика. Аналіз фактичних графіків електричних навантажень національних енергосистем України й низки європейських країн. Розробка принципових схемних рішень для впровадження електромобілів у систему енергопостачання України.
Результати. Обґрунтована доцільність і перспективність використання електромобілів як споживачів-регуляторів електричного навантаження в мережах 0,4 кВ населених пунктів для умов України. Запропонована методологія вибору потужності й розміщення станцій заряду/розряду. Показано, що розробка та впровадження механізмів економічного стимулювання споживачів до раціонального графіка включення електромобілів у мережу сприятиме збільшенню темпів зростання кількості електротранспорту, а також підвищенню ефективності роботи національної енергосистеми, поліпшенню екологічної обстановки в країні.
Наукова новизна. Розроблені методологічні підходи до модернізації системи електропостачання України для застосування електротранспорту як споживача-регулятора.
Практична значимість. Доведена економічна доцільність використання електротранспорту для регулювання графіка навантаження як для енергосистеми, так і для власників електротранспорту. Запропоновані й проаналізовані схеми підключення електромобілів для генерації енергії в мережу.
References:
1. ISO Standards. ICS 43.120. “Electric road vehicles” [online]. Available at: <http://www.iso.org/iso/iso_catalogue /catalogue_ics/catalogue_ics_browse.htm?ICS1=43&ICS2=120> [Accessed 5 December 2016].
2. Hu, Z., Song, Y. and Xu, Z., 2014. Hierarchical Coordinated Control-Strategies for Plug-in Electric Vehicle Charging. In: Rajakaruna, S., Shahnia, F. and Ghosh, A., eds., 2014. Plug In Electric Vehicles in Smart Grids. Springer: Power Systems, Ch. 3, pp. 55‒87.
3. Vardakas, J. S., Zorba, N. and Verikoukis, C. V., 2015. A Survey on Demand Response Programs in Smart Grids: Pricing Methods and Optimization Algorithms. IEEE Communication Surveys and Tutorials, 17(1), pp. 152‒178.
4. Robinson, A. P., Blythe, P. T., Bell, M. C., Hübner, Y. and Hill, G. A., 2013. Analysis of electric vehicle driver recharging demand profiles and subsequent impacts on the carbon content of electric vehicle trips. Energy Policy, 61, pp. 337–348.
5. Project report, 2013. Demand management of electric vehicle charging using Victoria’s Smart Grid [pdf]. Available at: <http://percepscion.com/wp-content/uploads/sites/3/2014/01/Demand-management-of-EV-charging-using-Victorias-Smart-Grid_
May-2013.pdf > [Accessed 11 December 2016].
6. Mets, K., Verschueren, T., Turck, F. and Develder, C., 2011. Exploiting V2G to optimize residential energy consumption with electrical vehicle (dis)charging. In: 2011 IEEE First International Workshop on Smart Grid Modeling and Simulation (SGMS), 17 October 2011 [pdf]. Available at: <http://users.atlantis.ugent.be/cdvelder/papers/2011/mets2011sgms.pdf> [Accessed 7 December 2016].
7. Slipchenko, N. I, Pismenetskiy, V. A., Gurtovoy, M. Yu. and Makhlova, V. O., 2013. Determination of run optimum distance for electric vehicle taking into account its basic parameters, Vostochno-Yevropeyskiy zschurnal peredovykh tekhnologiy, 4, pp. 50‒55.
8. Kara, E. C., Macdonald, J. S., Black, D., Bérges, M., Hug, G. and Kiliccote, S., 2015. Estimating the Benefits of Electric Vehicle Smart Charging at Non-Residential Locations: A Data-Driven Approach. Applied Energy, 155, pp. 515‒525.
9. Godina, R., Rodrigues, E., Matias, J. and Catalão, J., 2015. Effect of Loads and Other Key Factors on Oil-Transformer Ageing: Sustainability Benefits and Challenges. Energies, 8, pp. 12147-12186 [pdf]. Available at: <http://www.mdpi.com/1996-1073/8/10/ 12147/pdf/> [Accessed 3 December 2016].
10. Global EV Outlook, 2016. Beyond one million electric cars [pdf]. Available at: <https://www.iea.org/ publications/freepublications/publication/Global_EV_Outlook_2016.pdf> Available at: <http://www.mdpi.com/19961073/8/10/
12147/pdf/> [Accessed 3 December 2016].
5_2017_Khatskevych | |
2017-11-15 2.7 MB 804 |