Формування стратегій сталого розвитку експедиторських підприємств на транспортному ринку
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 25 липня 2017
- Опубліковано: 25 липня 2017
- Перегляди: 3335
Authors:
В.С.Наумов, д-р техн. наук, проф., Краківська Політехніка, м. Краків, Польща, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
О.Г.Холєва, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, м. Харків, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Abstract:
Мета. Розробка теоретичних основ формування стратегій сталого розвитку експедиторських компаній при їх функціонуванні в умовах ринку транспортних послуг.
Методика. З використанням принципів системного підходу на базі апарату теорії множин запропонована модель ринку транспортно-експедиторських послуг. На підставі результатів аналізу парадигми сталого розвитку запропоновані індикатори сталого розвитку експедиторських підприємств. У рамках розробленої моделі транспортного ринку на базі понятійного апарату теорії ігор сформульована задача формування стратегій сталого розвитку транспортно-експедиторських компаній.
Результати. Розроблена модель ринку транспортно-експедиторських послуг, що дозволяє формалізувати попит на транспортні послуги як характеристики матеріальних, фінансових і інформаційних потоків, що циркулюють у логістичній системі. Виділені чисельні техніко-експлуатаційні й техніко-економічні показники, що дозволяють охарактеризувати індикатори сталого розвитку експедиторських підприємств. Формалізована функція виграшу в ігровій моделі формування стратегій експедиторського підприємства, що, з однієї сторони, визначається на підставі чисельних параметрів попиту, а з іншої – включає чисельні характеристики індикаторів сталого розвитку підприємства. Запропонована методика проведення робіт, що забезпечують практичну реалізацію розроблених принципів формування стратегій сталого розвитку для експедиторських підприємств.
Наукова новизна. У роботі вперше пропонується підхід до формування стратегій поведінки експедиторських підприємств у середовищі ринку транспортних послуг, який, на відміну від існуючих, дозволяє визначити стратегії, що забезпечують сталий розвиток підприємств.
Практична значимість. Розроблена модель є теоретичною базою для проведення експериментальних досліджень з метою визначення стратегій поведінки транспортно-експедиторських компаній, що забезпечують їх сталий розвиток.
References
1. Shyr, O.F.-Y. and Lee, Y.-L., 2012. Modeling Pricing and Scheduling Strategies for Air Cargo Carriers as Non-Cooperative Games. Journal of Marine Science and Technology, 20(2), pp. 216–222.
2. Wang, X., Kopfer, H. and Gendreau, M., 2014. Operational transportation planning of freight forwarding companies in horizontal coalitions. European Journal of Operational Research, 237(3), pp. 1133–1141.
3. Naumov, V., 2012. Definition of the optimal strategies of transportation market participators. Transport Problems, 7(1), pp. 43–52.
4. Dong, G., 2013. Competition model of container road transportation market, Journal of Transportation Systems Engineering and Information Technology, 13(3), pp. 111–114.
5. Schramm, H.-J., 2011. Freight Forwarder’s Intermediary Role in Multimodal Transport Chains: A Social Network Approach, Springer, Germany.
6. Naumov, V.S., 2012. Freight forwarding in logistics systems. Kharkiv: KhNADU.
7. Wang, X. and Kopfer, H., 2015. Operational Transportation Planning of Modern Freight Forwarding Companies: Vehicle Routing under Consideration of Subcontracting and Request Exchange, Springer, Fachmedien Wiesbaden.
8. Owen, G., 2013. Game Theory. Emerald Group Publishing.
9. Li, D.-F., 2016. Models and Methods for Interval-Valued Cooperative Games in Economic Management, Springer, Switzerland.
03_2017_Naumov | |
2017-07-23 171.32 KB 839 |