Формування автоматизованної системи розрахунку пропускної спроможності залізничих мереж для просування вантажопотоків підприємств гірничо-металургійного комплексу
- Деталі
- Категорія: Інформаційні технології, системний аналіз та керування
- Останнє оновлення: 21 червня 2016
- Опубліковано: 21 червня 2016
- Перегляди: 4355
Aвторы:
С.В. Панченко, доктор технічних наук, професор, Український державний університет залізничного транспорту, м. Харків, Україна, е-mail: railwayhub@yahoo.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">com
Т.В. Бутько, доктор технічних наук, професор, Український державний університет залізничного транспорту, м. Харків, Україна, е-mail: railwayhub@yahoo.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">com
А.В. Прохорченко, кандидат технічних наук, доцент, Український державний університет залізничного транспорту, м. Харків, Україна, е-mail: railwayhub@yahoo.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">com
Л.О. Пархоменко, кандидат технічних наук, Український державний університет залізничного транспорту, м. Харків, Україна, е-mail: railwayhub@yahoo.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">com
Реферат:
Мета. Робота присвячена питанню підвищення точності оцінювання пропускної спроможності залізничних мереж для перевезення сировини та готової продукції підприємств гірничо-металургійного комплексу на основі автоматизації розрахунків.
Методика. Використано методи порівняльного аналізу, математичного моделювання, прогнозування.
Результати. Для формування автоматизованої системи розрахунку пропускної спроможності залізничних мереж у роботі розроблено метод, що дозволяє врахувати експлуатаційну надійність системи перевезень. Запропоновано статистично оцінити експлуатаційну надій-ність роботи дільниці за допомогою застосування імітаційного моделювання первинних та вторинних затримок поїздів у графіку руху на дільниці. В якості показника оцінки експлуатаційної надійності роботи дільниці запропоновано використати нестаціонарний коефіцієнт го-товності системи. На основі даного методу розроблена послідовність проведення автоматизованого розрахунку пропускної спроможності залізничної мережі для просування вантажів підприємств гірничо-металургійного комплексу. Обґрунтована важливість обліку збоїв у графіку руху поїздів, пов’язаних з організаційно-техноло-гічними причинами при формалізації розрахунку пропускної спроможності залізничних мереж. Знайдені залежності нестаціонарного коефіцієнту готовності від кількості поїздів та прийнятого рівня надійності на експериментальній залізничній дільниці.
Наукова новизна. Розроблено автоматизований метод розрахунку пропускної спроможності залізничних мереж для підвищення точності оцінки їх раціональних меж завантаження, що, на відміну від існуючих, дозволяє врахувати експлуатаційну надійність системи перевезень вантажів підприємств гірничо-металургійного комплексу на основі автоматизації.
Практична значимість. Запропонована автоматизована система розрахунку пропускної спроможності за-лізничних мереж дозволить підвищити точність визначення максимальної кількості поїздів на дільниці та уникати її перевантаження, що, у свою чергу, підвищить швидкість просування вантажопотоків та вплине на ефе-ктивність формування логістики перевезень сировини та готової продукції підприємств гірничо-металургійного комплексу
Списоклітератури / References:
1. Butko, T. and Prokhorchenko, A., 2015. Analysis of the research in problems of management of railway infrastructure capacity. Zaliznychnyi Transport Ukrainy, Issue 5, pp. 18–24.
Бутько Т.В. Аналіз наукових досліджень в області проблеми управління пропускною спроможністю залізничної інфраструктури / Т.В. Бутько, А.В. Прохорченко // Залізничний транспорт України. – 2015. – Вип. 5. – С. 18−24.
2. Osminin, A.T., Anisimov, V.A., Klyuev, N.A., Osminin, L.A. and Anisimov, V.V., 2012. On the automation of train schedule. Zheleznodorozhnyy Transport, Issue 4, pp. 3–9.
Об автоматизации графика движения поездов / А.Т. Осьминин, В.А. Анисимов, Н.А. Клюев [и др.] – М.: «Железнодорожный транспорт», 2012.– Вып.4. – С. 3−9.
3. Shish, V.O., Yanovskiy, P.O. and Shulgina, O.L., 2007. Automation of calculation capacity of railway lines. Zaliznychnyi Transport Ukrainy, Issue 5, pp. 56–60.
Шиш В.О. Автоматизація розрахунків пропускної спроможності залізничних ліній / В.О. Шиш, П.О. Яно-вський, О.Л. Шульгіна // Залізничний транспорт України. – 2007. – № 5. – С. 56−60.
4. Branishtov, S.A., Shirvanyan, A.M. and Tumchenok, D.A., 2014. Railway Capacity Estimation Methods. Part II. Parametric Models, Optimization, Simulation. Informatsionno-Upravlyayushchiye Sistemy, Issue 6, pp. 68–74.
Браништов С.А. Методы оценки пропускной способности железных дорог. Часть 2: Параметрические модели, оптимизация, моделирование / С.А. Браништов, А.М. Ширванян, Д.А. Тумченок // Информационно-управляющие системы. – 2014. – Вып. 6. – С. 68−74.
5. Vergun, O.F., Lipovets, N.V. and BogolIy, V.M., 2002. Instruktsiya z rozrakhunku nayavnoi propusknoi spromozhnosti zaliznyts Ukrayiny [Instructions for calculating available capacity of railways of Ukraine]. Kyiv: Transport Ukrainy.
Інструкція з розрахунку наявної пропускної спромо-жності залізниць України ЦД-0036, затвердженої наказом Укрзалізниці від 14 березня 2001 р. № 143/Ц / Вергун О.Ф., Липовець Н.В., Боголій В.М. –К.: Транспорт України, 2002. – 376 с.
6. Abril, M., Barber, F., Ingolotti, L., Salido, M. A., Tormos, P. and Lova, A., 2008. An assessment of railway capacity. Transportation Research Part, vol. 44, no. 5, pp. 774–806.
7. Gruntov, P.S., 1996. Ekspluatatsionnaya nadezhnost stantsiy [Operational reliability of stations]. Moscow: Transport.
Грунтов П.С. Эксплуатационная надежность станций / Грунтов П.С. – М.: Транспорт, 1996. – 247 с.
8. Venttsel, E.S., 1999. Teoriya veroyatnostey [Probability theory], 6th edition. Moscow: Vysshaya Shkola.
Вентцель Е.С. Теория вероятностей; 6-е изд. / Вентцель Е.С. – М.: Высш. шк., 1999. – 576 c.
9. Krüger, N.A., Vierth, I. and Roudsari, F.F., 2013. Spatial, Temporal and Size Distribution of Freight Train. Delays: Evidence from Sweden. Working papers in Transport Economics, no. 8, pp. 32.
2016_02_Panchenko | |
2016-06-21 2.59 MB 997 |
Наступні статті з поточного розділу:
- Удосконалений алгоритм К-середніх автоматичного визначення початкових значень центрів кластарів - 21/06/2016 21:15
- Покращена SMOTE-стратегія класифікації незбалансованих даних на основі ансамблевого алгоритму - 21/06/2016 21:13
- Алгоритм дифференціальної кластеризації на основі елітарної стратегії - 21/06/2016 21:09
- Метод зменшення шуму в зображенні на основі розрідженого представлення та адаптивного словника - 21/06/2016 21:07
- Покращений бінарний антиколлізійний алгоритм для радіочастотної - 21/06/2016 21:05
- Підхід до виявлення викидів за допомогою матричних обчисленнь, заснований на мірі схожості - 21/06/2016 21:03