Переваги магніторейкового довантажувача над рейковим гальмом у шахтному локомотиві

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори:

В.В. Проців, доктор технічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, професор кафедри основ конструювання машин і механізмів м. Дніпропетровськ, Україна

О.В. Новицький, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, асистент кафедри управління на транспорті, м. Дніпропетровськ, Україна

А.І. Самойлов, Науково-виробнича компанія „Гірничі машини“, технічний менеджер з колісного транспорту, м. Донецьк, Україна

Реферат:

Мета. Метою роботи є моделювання процесу гальмування шахтного локомотива АРП10РВ колісно-колодковими гальмами сумісно з магніторейковими гальмами або довантажувачами.

Методика. Складання рівнянь Лагранжа другого роду, які після перетворювання в диференційні рівняння другого порядку розв’язувалися в математичному пакеті Wolfram Mathematica 8 з отриманням величини гальмівного шляху.

Результати. Проведене теоретичне дослідження можливості використання магніторейкових гальм двовісного локомотива АРП10РВ масою 10 т. зі складом навантажених вагонеток у якості магніторейкового довантажувача. Доведено, що підвіска секцій магніторейкового довантажувача на тягах до поздовжньої балки, що спирається на букси першої та другої колісних пар під кутами, близькими до вертикалі, дозволяє довантажити колеса локомотива й використати більш високе значення коефіцієнта зчеплення для реалізації сил гальмування шахтного локомотива, ніж величина коефіцієнта тертя ковзання секції магніторейкового гальма по поверхні кочення рейки.

Наукова новизна. Наукова новизна полягає у використанні рівнянь Лагранжа другого роду для побудови математичної моделі гальмування шахтного потяга, локомотив якого обладнаний магніторейковим довантажувачем, задля отримання величини гальмівного шляху.

Практична значимість. З’являється можливість прораховувати кількість навантажених вагонеток, які шахтний локомотив може транспортувати вниз по небезпечній ділянці рейкової колії, використовуючи магнітнорейковий довантажувач.

Список літератури / References:

1. Таран И.А. Влияние промежуточной среды на взаимодействие тормозной колодки и колеса / И.А. Таран // Металлургическая и горнорудная промышленность.– 1997.– №2 (Спец. выпуск). – С. 33–35.
Taran, I.A. (1997), “Influence of intermediate environment on contiguity of skid and wheel”, Metallurgical and mining industry, Dnipropetrovsk, no 2, pp. 33–35.

2. Транспорт шахтний локомотивний. Перевезення людей і вантажів у виробках з ухилом колії від 0,005 до 0,050: СОУ 10.1.001.85790.007:2006. – Затв. Мивуглепромом України 06.10.2006. – Вид. офіц. – К.: 2006. – 47 с.
Mine locomotive transport. Transportation of people and loads in workings with the inclination of rail from 0.005 to 0.050: SOU 10.1.001.85790.007:2006. – approved by Minvuhleprom of Ukraine 06.10.2006, Official edition, Kyiv.

3. Блохин С.Е. Пути повышения тормозных возможностей шахтных локомотивов / С.Е. Блохин // Збірник наукових праць НГУ. – 2011. – №36. – Т. 2. – С. 63 – 67.
Blokhin S.Ye. (2011), “Ways of increase of braking possibilities of mine locomotives”, Collection of scientific works of National Mining University, Dnipropetrovsk, no.36, Vol. 2, pp. 63–67.

4. Проців В.В. Динамічна модель гальмівних систем, що реалізовують гальмівну силу в контакті колеса та рейки / В.В. Проців, О. Є. Гончар // Збірник наукових праць НГУ. – Дніпропетровськ, 2010. – №34. – Т. 2 – С. 160–171.
Protsiv, V.V. and Gonchar, O.Ye. (2010), “Dynamic model of the braking systems which realize brake force in the contact of wheel and rail”, Collection of scientific works of National Mining University, Dnipropetrovsk, no.34, Vol. 2, pp. 160–171.

5. Проців В.В. Науковео бґрунтування нових технічних рішень з удосконалення гальмівної системи шахтного шарнірно-зчленованого локомотива : автореф. дис. наздобуттянаук. ступенядокт. техн. наук: спец. 05.05.06 „Гірничімашини“ / Проців В.В. – Дніпропетровськ, 2011. – 36 с.
Protsiv, V.V. (2010), “Scientific substantiation of technical decisions on improvement of the brake system of the mine joint-joined locomotive”, Abstract of Dr. Sci. (Tech.) dissertation, Dept. Mining Engineering, National Mining University, Dnipropetrovsk, Ukraine.

Files:
2012_4_protsiv
Date 2013-08-13 Filesize 472.26 KB Download 1523

Відвідувачі

7348387
Сьогодні
За місяць
Всього
2361
37890
7348387

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2012 Зміст №4 2012 Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування Переваги магніторейкового довантажувача над рейковим гальмом у шахтному локомотиві