Алгоритм системи динамічного зважування транспортних засобів
- Деталі
- Категорія: Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування
- Останнє оновлення: 03 листопада 2015
- Опубліковано: 03 листопада 2015
- Перегляди: 4659
Автори:
Хайнін Чжан, Політехнічний університет Сіань, факультет електронної та інформаційної техніки, м. Сіань710021, Шаньсі, КНР.
Ліньна Сунь, Політехнічний університет Сіань, факультет електронної та інформаційної техніки, м. Сіань710021, Шаньсі, КНР.
Реферат:
Мета. Розробка стабільного й високоточного алгоритму динамічного зважування транспортних засобів.
Методика. Створена модель системи динамічного зважування транспортних засобів. Проаналізовані деякі види перешкод, що знижують точність зважування. Запропоновано новий алгоритм зважування в русі (WIM). Високочастотні перешкоди були усунені за допомогою цифрового фільтра низьких частот Баттерворта, а потім оптимізовані методом найменших квадратів на основі алгоритму Левенберга-Марквардта, що дозволило розділяти динамічне навантаження та обчислювати статичну вісь.
Результати. У результаті застосування алгоритму системи динамічного зважування транспортних засобів його стабільність і точність була підтверджена. На підставі аналізу результатів зважувань алгоритм зважування в русі (WIM) був схвалений.
Наукова новизна. Був розроблений оптимізаційний алгоритм, що дозволяє підвищити точність вимірювання і скоротити обмеження по зважуванню.
Практична значимість. Запропонований алгоритм динамічного зважування транспортних засобів дозволить запобігати перевищенню нормального навантаження.
Список літератури / References:
-
Fu Liwei (2008), “The analysis of the cause of the damage of overloading of vehicles on the highway pavement”, Modern Enterprise Culture, (8), pp.88–89.
-
Fan Lihui(1998), “Vehicle dynamic weighing technology”, South Africa trucking, no. 2, pp.5–7.
-
Axel Liljencrantz, Raid Karoumi and Per Olofsson, (2006), “Implementing bridge weigh-in-motion for railway traffic”,Computers and Structures, vol.85, no.1, pp.80–88.
-
Rowley, C.W., O’Brien, E.J. and Gonzalez, A.(2009), “Experimental Testing of a Moving Force Identification Bridge Weigh-in-Motion Algorithm”, Experimental Mechanics, vol.49,no.5, pp.743–746.
-
Xu Xiangtian (2009), “Afraid of punishment by overloading the driver”, Traffic and Transport, vo.1, no.4, pp.67.
-
Sinaha, N.K. and Kuszta, B.(1993), “Modeling and identification of dynamic systems”, Nostrand Company Inc.
-
W.-Q.Shu (1993), “Dynamic Weighting under Nonzero Initial Conditions”, IEEE Transaction on Instrumentation and Measurement,vol.42, no.4, pp. 27–30.
-
Niedzwiecki, M. and Wasilewski, A. (1996), “Application of adaptive filtering to dynamic weighing of vehicles”, Control Eng.Practice,vol.4,no.5, pp. 635–644.
-
Hanshan Li (2015),“Limited magnitude calculation method and optics detection performance in a photoelectric tracking system” ,Applied Optics, vol.54, no.7, pp.1612–1617.
-
Karim Helmi, Baidar Bakht and Aftab Mufti (2014), “Accurate measurements of gross vehicle weight through bridge weigh-in-motion: a case study”, Journal of Civil Structural Health Monitoring, vol.4, no. 3, pp.195–208.
2015_04_chen | |
2015-11-03 524.3 KB 1107 |