Класифікація та ранжирування корпоративних сайтів промислових підприємств
- Деталі
- Категорія: Економіка
- Останнє оновлення: Середа, 17 вересня 2014, 16:28
- Опубліковано: Середа, 17 вересня 2014, 16:28
- Перегляди: 5285
Автори:
В.А. Нецветаєв, кандидат технічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, доцент кафедри економічної кібернетики та інформаційних технологій, м.Дніпропетровськ, Україна
О.І. Шаров, кандидат геолого-мінералогічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, директор інституту міжнародних освітніх програм, професор кафедри економіки підприємства, м.Дніпропетровськ, Україна
Є.В. Кочура, доктор технічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, завідувач кафедри економічної кібернетики та інформаційних технологій, м.Дніпропетровськ, Україна
Л.А. Манелюк, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, асистент кафедри економічної кібернетики та інформаційних технологій, м.Дніпропетровськ, Україна
Реферат:
Мета. Створення методів класифікації та ранжирування комерційних сайтів промислових підприємств, які враховують конкретні маркетингові характеристики сайтів, що визначають рівень представленого контенту, особливості ведення електронного бізнесу та характеризують його комерційну ефективність.
Методика. Запропонована система локальних критеріїв ефективності комерційних сайтів і формалізоване їх приведення до цифрової форми. Розраховані значення глобальних критеріїв сайтів вугільно-енергетичного та гірничо-металургійного комплексів, виконане їх ранжирування.
Результати. Складена система класифікації та ранжирування комерційних сайтів промислових підприємств, наведені приклади її використання для вугільно-енергетичних і гірничо-металургійних підприємств.
Наукова новизна. Уперше запропонована методика класифікації комерційних сайтів промислових підприємств, що враховує велику кількість локальних критеріїв ефективності, виконана їх згортка до одного глобального критерію, за яким виконується їх ранжирування.
Практична значимість. Запропонована методика класифікації й ранжирування сайтів промислових підприємств дозволяє виявляти їх недоліки та підвищувати ефективність ведення електронної комерції.
Список літератури / References:
1. Нецветаев В.А. Электронная коммерция на промышленных предприятиях: монография / Нецветаев В.А. – Днепропетровск: Национальный горный университет, 2014. – 250 с.
Urintsov, A.I. (2003), “Multi-users hierarchical distributed economical informational system as the instrument for the on-line adaptation of the economics entity”, Pribory i Systemy Upravleniya, no. 12, pp. 52–66.
2. Уринцов А.И. Многопользовательская иерархическая распределенная экономическая информационная система как средство оперативной адаптации субъекта экономики / А.И. Уринцов // Приборы и системы. Управление, контроль, диагностика. – 2003. – №12. – С. 52–66...
2014_4_netsvetaiev | |
2014-09-17 101.85 KB 1043 |