Зміст / Содержание № 5 (2005)

Рейтинг користувача:  / 2
ГіршийКращий 

 

Лилик І.В. Роль професійних асоціацій у процесі демократизації економічної освіти
 
Панкрухин А.П. Маркетинг образовательных услуг и маркетинговое образование: проблемы и перспективы в России
 
Решетилова Т.Б. Оцінка конкурентоспроможності вищого навчального закладу
 
Нечаєв В.П., Мацеєва Н.В. Маркетингова статегія ВНЗ
 
Крымская Л.А. Маркетинг и стратегический менеджмент в образовании – сфере некоммерческих субъектов, социальных услуг и общественных интересов
 
Ковтун К.М., Джига Ю.В. Управління ризиком діяльності вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг
 
Салогубова В.М. Этапы сегментации и выбор целевых сегментов рынка образовательных услуг
 
Петруня Ю.Є. Інструменти маркетингу в управлінні вищим навчальним закладом
 
Яришко О.В. Особливості формування маркетингової стратегії навчального закладу
 
Прокопенко В.И., Малецкий Н.А. Концепция организации учебного процесса в соответствии с требованиями рынка труда
 
Окландер М.А. Якість підготовки маркетологів
 
Хотомлянский А.Л, Деревянко Т.А., Мальцева А.Ф. Особенности формирования инструментов маркетинга вуза на основе сбалансированной системы показателей
 
Омельченко В.Я., Кузнецов В.Г. Маркетинг и логистика в системе непрерывного профессионального экономического образования
 
Дмитрів А.Я. Маркетинговий підхід до оцінки позицій вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг
 
Подоприхина И.Е. К методологии изучения экономических дисциплин
 
Гетьман О.О. Використання технологій управління проектами при наданні якісної маркетинг-освіти
 
Преждо Л.Н. Особливості дистанційної освіти: напрями, дидактика, маркетинг
 
Уланова Н.П., Приходько В.В., Штыхно А.А. Маркетинг е-образования
 
Гамалій В.Ф., Жесан Р.В., Котенко Т.М., Солових А.Є. Регіональні та глобальні маркетингові аспекти розвитку дистанційного навчання у Кіровоградському національному технічному університеті
 
Багрова И.В. Актуальность маркетинга на рынке труда Украины
 
Пилипенко Ю.І., Чекушина Ю.В. Розвиток ринку інтелектуальної праці в Україні
 
Микитин Т.М. Ринок освітніх послуг Рівненської області
 
Касьянова Д.С., Акимова А.А. Концепции региональной системы содействия трудоустройству выпускников вузов
 
Ліпич Л.Г. Системні підходи до регіонального управління підготовкою кадрів
 
Яцишина Л.К., Лабурцева О.І. Особливості застосування інструментів маркетингу для підвищення конкурентоспроможності економічної освіти
 
Ілляшенко С.М., Ілляшенко Н.С. Інструменти маркетингу у діяльності вищих навчальних закладів Сумської області
 
Гончаренко О.О. Аналіз розвитку вищої освіти на Волині
 
Волокитіна Л.П. Стан і проблеми ринку освітніх послуг Донецької області
 
Чумаченко Т.М., Шляхов Е.М. Вища школа: особливості сучасного молодіжного ринку праці
 
Відомості про авторів

Відвідувачі

7351251
Сьогодні
За місяць
Всього
526
40754
7351251

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2005 Зміст / Содержание № 5 (2005)