Динамічна модель взаємодії механізмів ділянки кліть-моталка при змотуванні сортового прокату моталкою типу Гаррета
- Деталі
- Категорія: Електротехнічні комплекси та системи
- Останнє оновлення: 06 вересня 2017
- Опубліковано: 06 вересня 2017
- Перегляди: 3856
Authors:
В.М.Куваєв, д-р техн. наук, проф., Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Д.О.Бешта, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Authors:
Мета. Пошук способів управління комплексом електроприводів „моталка ‒ кліть“, що забезпечують підвищення стабільності натягу сортового прокату при змотуванні на моталках типу Гаррета на ділянці „випускна кліть ‒ моталка“ на рівні, що не призводить до витягування профілю в калібрі випускної кліті.
Методика. Задля отримання статичної й динамічної моделей натягу прокату на ділянці „випускна кліть – моталка“ були проведені експериментальні дослідження процесу намотування сортового прокату. В експериментальних заходах проводилось вимірювання таких електричних параметрів, як струм двигуна випускної кліті, струм двигуна трайбапарата, частота обертання двигуна трайбапарата, струм двигуна моталки, частота обертання двигуна моталки, положення труби укладальника витків. Дослідження проводили при прокатці профілів діаметром 16 і 18 мм за допомогою цифрового реєстратора „Візир“.
Результати. З урахуванням кількісного та якісного аналізу результатів дослідження була отримана загальна структурна схема моделі змотування прокату в режимі стабілізації тільки струму моталки. Отримані залежності, що описують комплекс взаємозв’язків між механізмами ділянки «випускна кліть ‒ моталка» та натягом і довжиною прокату на цій ділянці, а також розроблена динамічна модель взаємодії механізмів ділянки «кліть‒моталка» при змотуванні сортового прокату.
Наукова новизна. Уперше створена динамічна модель взаємодії механізмів ділянки „кліть ‒ моталка“ при змотуванні сортового прокату моталкою типу Гаррета, що враховує як прямий, так і непрямий вплив механізмів на процес змотування, який дозволяє здійснити пошук раціональних методів стабілізації натягу прокату.
Практична значимість. Наведена модель є передумовою вирішення проблеми стабілізації натягу прокату на ділянці „випускна кліть ‒ моталка“, що забезпечує стабілізацію поперечних розмірів сортового прокату при його змотуванні моталкою типу Гаррета.
References.
1. Beshta, O.S., Kuvaiev, V.M., Ivanov, D.O., Politov, І.V. and Dinnik, Yu.O., 2015. The problems of controlling the winding of long products at small section-wire mill PAT “ArcelorMittal Kriviy Rig”. Theory and practice of metallurgy, 3‒6, pp.78‒81.
2. Mezhetskii, G.D. and Zagrebin, G.G. eds., 2016. Structural resistance. Moscow: Izdatelsko-torgovaia korporatsia “Dashkov i K”.
04_2017_Kuvaiev | |
2017-09-05 326.62 KB 807 |