Вплив інтернаціоналізації на покращення й забезпечення якості освіти: приклад міжнародного університету Daffodil (Бангладеш)
- Деталі
- Батьківська категорія: 2022
- Категорія: Зміст №6 2022
- Створено: 28 грудня 2022
- Останнє оновлення: 28 грудня 2022
- Опубліковано: 30 листопада -0001
- Автор: А. Дж. Шаєрі, Н. М. Заєд, К. М. А. Іслам, М. Ф. Хоссейн, В. С. Ніценко, М. А. Імран
- Перегляди: 1800
Authors:
А.Дж.Шаєрі*, orcid.org/0000-0003-2888-7881, Міжнародний університет Daffodil, м. Дакка, Народна Республіка Бангладеш, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Н.М.Заєд, orcid.org/0000-0001-7519-6552, Міжнародний університет Daffodil, м. Дакка, Народна Республіка Бангладеш
К.М.А.Іслам, orcid.org/0000-0002-5305-6724, Університет Millennium, м. Дакка, Народна Республіка Бангладеш
М.Ф.Хоссейн, orcid.org/0000-0001-7076-3079, Міжнародний університет Daffodil, м. Дакка, Народна Республіка Бангладеш
В.С.Ніценко, orcid.org/0000-0002-2185-0341, Фонд SCIRE, м. Варшава, Республіка Польща
М.А.Імран, orcid.org/0000-0002-4732-063X, Міжнародний університет Daffodil, м. Дакка, Народна Республіка Бангладеш
* Автор-кореспондент e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2022, (6): 160 - 169
https://doi.org/10.33271/nvngu/2022-6/160
Abstract:
Мета. Забезпечення стандартної освіти через інтернаціоналізацію, оскільки це є серйозною проблемою в академічних установах по всьому світу. Мета полягає в тому, щоб підготувати та ознайомити студентів і викладачів зі світовими інноваціями в освіті та через глобалізацію на вищому рівні освіти покращити й забезпечити якісну освіту для студентів і підвищити якісний рівень викладачів.
Методика. Було проведене оціночне й пояснювальне дослідження Міжнародним університетом Daffodil (DIU) щодо його місії та бачення інтернаціоналізації, його співпраці, ініціатив, стану якості освіти та аналізу даних мобільності за останні кілька років. Використано кількісний огляд і аналіз ключових показників ефективності інтернаціоналізації DIU. Дане дослідження розкриває розуміння ВНЗ на основі досвіду, аналізу мобільності студентів/викладачів і національних звітів із різних регіонів Бангладеш. Наведено аналіз співпраці у європейських програмах або інших наднаціональних програмах у сфері освіти, досліджень і розвитку потенціалу, а також партнерства.
Результати. Проведене дослідження показало ефективність інтернаціоналізації вищої освіти (ВНЗ) з огляду на зростання уваги в розвинених країнах до забезпечення якісної освіти. Це дослідження засвідчило, що Бангладеш розвивається паралельно з міжнародною тенденцією та слідує їй, і деякі університети беруть участь у програмах мобільності для своїх студентів бакалаврату, особливо DIU. Це є свідченням того, що інтернаціоналізація через програми мобільності також сприяє брендингу й репутації ВНЗ.
Наукова новизна. У порівнянні із традиційною освітньою системою, використаний у дослідженні підхід показав, що академічний персонал після ознайомлення із сучасними методами навчання, змістом міжнародних стандартів/програм курсу, включаючи OBTL, та дослідницькими методологіями для інновацій, посилює свій освітній і науковий потенціал, що є важливими компонентами загального розвитку студентів і викладачів, надаючи їм обізнаність і допомагаючи їм прийняти альтернативні, багатогранні підходи до викладання й навчання.
Практична значимість. Результат дослідження може бути інституціоналізований міністерствами країн, окремими освітянами й науковцями, щоб сформувати позитивний вплив на студентів і розвинути інституційну цінність на міжнародному рівні. Дані стратегії та інноваційні ідеї можуть зіграти важливу роль у підвищенні якості вищої освіти, сприянні науковцям і покращенні якості досліджень у різних галузях.
Ключові слова: інтернаціоналізація, мобільність студентів/викладачів, освіта, Меморандум про взаєморозуміння, глобалізація, ВНЗ
References:
1. Kirkwood, A., & Price, L. (2014). Technology-enhanced learning and teaching in higher education: What is ‘enhanced’ and how do we know? A critical literature review. Learning, Media and Technology, 39(1), 6-36. https://doi.org/10.1080/17439884.2013.770404.
2. Mia, M. M., Zayed, N. M., Islam, K. M. A., Nitsenko, V., Matusevych, T., & Mordous, I. (2022). The Strategy of Factors Influencing Learning Satisfaction Explored by First and Second-Order Structural Equation Modeling (SEM). Inventions, 7(3), 59. https://doi.org/10.3390/inventions7030059.
3. Sanderson, N., & Hanbidge, A. S. (2017). Educators Adopting M-Learning: Is It Sustainable in Higher Education? International Association for Development of the Information Society, Paper presented at the International Association for Development of the Information Society (IADIS) International Conference on Mobile Learning (13 th, Budapest, Hungary, April 10–12, 2017). Retrieved from https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED579275.pdf.
4. Orlando, J., & Attard, C. (2015). Digital natives come of age: The reality of today’s early career teachers using mobile devices to teach mathematics. Mathematics Education Research Journal, 28, 107-121. https://doi.org/10.1007/s13394-015-0159-6.
5. Hromovenko, K., & Tytska, Y. (2018). Forming the development strategy of modern HEI. Baltic Journal of Economic Studies, 4(3), 42-50. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2018-4-3-42-50.
6. Tytarenko, V. (2021). English as a Medium of Instruction in Ukrainian Higher Educational Practices: Challenges and Suggestions. Future Human Image, 16, 93-101. https://doi.org/10.29202/fhi/16/9.
7. Alanezi, Y. H., & AlAzwani, N. S. (2020). Future of mobile learning during and after global (Covid-19 Pandemic: College of basic Education as Case. Journal of Education and Practice, 11(17), 1-12.
8. Darwish, S., Ayfan, M., & Al-Bastaki, N. (2022). Online teaching at kingdom university (ku): Keeping highteaching standards during Covid19 pandemic. Journal of Management Information and Decision Sciences, 25(SI4), 1-8.
9. Terro, M., Darwish, S., & Al Batsaki, N. (2021). Immediate transformation to online teaching of the Kingdom University as a consequence of COVID-19. Utopía y Praxis Latinoamericana, 26(2), 36-48.
10. Orlando, J., & Attard, C. (2015). Digital natives come of age: The reality of today’s early career teachers using mobile devices to teach mathematics. Mathematics Education Research Journal, 28, 107-121. https://doi.org/10.1007/s13394-015-0159-6.
Наступні статті з поточного розділу:
- Інноваційний інтелектуальний капітал у системі чинників техніко-технологічного розвитку - 28/12/2022 19:38
- Визначення детермінантів корупції в уряді: MAR-сплайновий підхід - 28/12/2022 19:38
- Система управління нейтралізації впливу ризиків на логістичні процеси за динамічної їх зміни - 28/12/2022 19:38
Попередні статті з поточного розділу:
- Вплив професійних бухгалтерських організацій на якість бухгалтерської освіти - 28/12/2022 19:38
- Правове управління та регулювання діяльності професійних учасників на фондовому ринку України - 28/12/2022 19:38
- Вплив економічної кризи та COVID-19 на країни Вишеградської групи - 28/12/2022 19:38
- Цифрові технології та їх вплив на економічну й соціальну сфери в Україні - 28/12/2022 19:38
- Удосконалення логістики перевезень продукції видобувної промисловості в умовах обмеження пропускної спроможності залізниць - 28/12/2022 19:37
- Комп’ютерне моделювання затоплення території при виникненні надзвичайної ситуації на Середньодніпровській ГЕС - 28/12/2022 19:37
- Дослідження акумуляції важких металів зеленими насадженнями в умовах промислових міст - 28/12/2022 19:37
- Вилучення за допомогою адсорбції природним цеолітом важких металів із води річки Тигр у місті Самарра (Ірак) - 28/12/2022 19:37
- Удосконалення системи безпечної праці - 28/12/2022 19:37
- Вплив цифрової зрілості на ефекти сталого розвитку енергетичного сектору в умовах Індустрії 4.0 - 28/12/2022 19:37