Оцінка ефективності рекламної кампанії
- Деталі
- Категорія: Маркетинг
- Останнє оновлення: 24 вересня 2014
- Опубліковано: 25 грудня 2012
- Перегляди: 4906
Автори: Т.Б. Решетілова, В.К. Ніколаєва.
На основі аналізу показників оцінки ефективності рекламної кампанії обґрунтовано набір показників, які забезпечують комплексну оцінку. Розглянуто особливості розрахунку ефективності реклами у мережі Інтернет та зовнішньої реклами. Встановлено коефіцієнти, які пов’язують витрати на рекламний носій з ефектом від його використання. На прикладі технічно складного товару запропоновано систему показників оцінки комунікаційної та економічної ефективності рекламних заходів та проведено практичні розрахунки.
Files:
2010_05 Resh | |
2012-12-14 323.72 KB 1844 |