Очікування споживачів і програми лояльності компанії

Рейтинг користувача:  / 1
ГіршийКращий 

 

Автори: Довгань С.М., Меркотун К.К.
 
Розглянуто теоретичні та практичні аспекти впливу програм лояльності на процеси задоволення очікувань споживачів. Показано, що концепція задоволення споживачів і концепція турботи про них спрямовані на встановлення довготривалих відносин. Цілями цих заходів є прагнення компаній якомога довше втримати споживачів, стимулюючи їх до повторних покупок. У результаті проведених маркетингових досліджень встановлено взаємозв’язок факторів споживчого вибору, задоволеності й турботи про споживача, що дозволяє компанії формувати відповідні програми лояльності.
Files:
2010_4 Dovgan
Date 2012-12-14 Filesize 277.71 KB Download 1339

Відвідувачі

7350453
Сьогодні
За місяць
Всього
1486
39956
7350453

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2010 Зміст №4 2010 Економіка Очікування споживачів і програми лояльності компанії