Очікування споживачів і програми лояльності компанії
- Деталі
- Категорія: Економіка
- Останнє оновлення: 24 грудня 2012
- Опубліковано: 24 грудня 2012
- Перегляди: 5568
Автори: Довгань С.М., Меркотун К.К.
Розглянуто теоретичні та практичні аспекти впливу програм лояльності на процеси задоволення очікувань споживачів. Показано, що концепція задоволення споживачів і концепція турботи про них спрямовані на встановлення довготривалих відносин. Цілями цих заходів є прагнення компаній якомога довше втримати споживачів, стимулюючи їх до повторних покупок. У результаті проведених маркетингових досліджень встановлено взаємозв’язок факторів споживчого вибору, задоволеності й турботи про споживача, що дозволяє компанії формувати відповідні програми лояльності.
Files:
2010_4 Dovgan | |
2012-12-14 277.71 KB 1339 |
Наступні статті з поточного розділу:
- Економічні межі супутнього видобутку шахтного метану - 24/12/2012 14:44
- Аналіз і перспективи розвитку ринку металопродукції в Україні - 24/12/2012 14:41
- Основні аспекти визначення поняття ризику в забезпеченні надійності інвестиційних проектів - 24/12/2012 14:39
- Чинники іллегалізації підприємницької діяльності у контексті європейського вектора інтеграції України - 24/12/2012 14:37
- Стан та перспективи зовнішньоекономічної діяльності підприємств Дніпропетровського регіону - 24/12/2012 14:35