Наукова концепція управління конкурентоспроможністю промислової продукції

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори: О.А. Паршина, доктор економічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, завідувач кафедри менеджменту виробничої сфери, м. Дніпропетровськ, Україна

Анотація:

На підставі аналізу останніх досліджень з теорії та практики конкурентоспроможності відзначено проблему підвищення наукового рівня методології прийняття рішень щодо конкурентоспроможності промислової продукції. Запропоновано наукову концепцію управління конкурентоспроможністю промислової продукції та розглянуто основні складові цієї концепції: принципи управління конкурентоспроможністю, гіпотези, підходи, моделі, методи та поняття.

Список літератури / References

1. Акофф Р.Л. Планирование в больших экономических системах / Акофф Р.Л.; пер. с англ. – М.: Советское радио, 1972. – 224 с.

Akoff R.L. Role of planning in the large economic systems / Akoff R.L.; translated from English – M.: Sovezkoe radio, 1972. – 224 p.

2. Амоша О. Конкурентоспроможність вітчизняного промислового виробництва та проблеми вступу України до світової організації торгівлі / О. Амоша, Л. Збаразька // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2002. – № 8–2. – С. 70–73.

Amosha O.I. Competitiveness of domestic industrial production and the problem of entry of Ukraine to WTO / O.I. Amosha, L. Zbarska // Visnyk Ternopilskoi akademii narodnoho hospodarstva. – 2002. – № 8–2. – P. 70–73.

3. Ансофф И. Стратегическое управление / Ансофф И.; пер. с англ.; науч. ред. и авт. предисл. Л.И. Евенко. – М.: Экономика, 1989. – 519 с.

Ansoff I. Strategic management / Ansoff I.; translated from English; Editor L.I. Evenko. – M.: Ekonomika, 1989. – 519 p.

4. Боумен К. Основы стратегического менеджмента / Боумен К. – М.: Банки и биржи, Издат. об-ние „ЮНИТИ“, 1997. – 153 с.

Boumen K. Strategic management foundations / Boumen K. – M.: Banki i birshchi, Publising house “YNITI”, 1997. – 153 p.

5. Воронкова А.Э. Стратегическое управление конкурентоспособным потенциалом предприятия: диагностика и организация: [монография] / Воронкова А.Э. – Луганск: Изд-во Восточно-украинского национального университета, 2000. – 315 с.

Voronkova A.E. Strategic management of enterprise competitive potential: diagnostics and organization: [monograph] / Voronkova A.E. – Lugansk: Izd-vo Vostochno-ukrainskogo universiteta, 2000. – 315 p.

6. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Голубков Е.П. – М.: Финпресс, 2000. – 464 с.

Golubkov E.P. Marketing researches: theory, methodology and practice / Golubkov E.P. – M.: Finpress, 2000. – 464 p.

7. Губський Б.В. Інвестиційні процеси в глобальному середовищі / Губський Б.В. – К.: Наукова думка, 1998. – 390 с.

Gubskyi B.V. Investment processes in global environment / Gubskiy B.V. – K.: Naukova dumka, 1998. – 390 p.

8. Економічна енциклопедія: [у трьох томах] / Редкол.: С.В. Мочерний (відп.ред) [та ін.]. Т.1. – К.: Видавничий центр „Академія“, 2000. – 864 с.

Economic encyclopaedia: [in three volumes] / Edited by S.V. Mochernyy [et al.]. Vol.1. – К.: Publishing house “Akademiia”, 2000. – 864 p.

9. Иванов Ю.Б. Конкурентоспособность предприятия в условиях формирования рыночной экономики / Иванов Ю.Б. – Харьков: РИО ХГЭУ, 1997. – 246 с.

Ivanov Y.B. Competitiveness of an enterprise in the conditions of forming of market economy / Ivanov Y.B. – Kharkov: RIO KHGEU, 1997. – 246 p.

10. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг; [2-е европ. изд.]. – М., СПб., К.: Издательский дом „Вильямс“, 1999. – 1152 с.

Marketing bases / F. Kotler, G. Armstrong, D. Sonders, V. Vong; [2 edition]. – М., SPb., K.: Publishing house “Vilyams”, 1999. – 1152 p.

11. Мескон М.Х. Основы менеджмента / М.Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. – М.: Дело, 1994. – 680 с.

Meskon M.Kh. Management bases. / M.Kh. Meskon, M. Albert, F. Khedouri. – М.: Delo, 1994. – 680 p.

12. Паршина О.А. Управління конкурентоспроможністю продукції машинобудування: концепції, рішення, стратегії: моногр. / Паршина О.А. – Д.: Національний гірничий університет, 2010. – 287 с.

Parshina O.A. Management of machine building products competitiveness: conceptions, decisions, strategies: monograph / Parshina O.A. – D.: Natsionalnyi hirnuchyi universytet, 2010. – 287 p.

13. Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення: [монографія] / Павлова В.А. – Д.: Вид-во ДУЕП, 2006. – 276 с.

Pavlova V.A. Competitiveness of an enterprise: estimation and strategy of providing: [monograph] / Pavlova V.A. – D.: Publishing house DUEP, 2006. – 276 p.

14. Портер М. Стратегія конкуренції / М. Портер, Е. Майкл; пер. з англ. А.Олійник, В. Сільський. – К.: Основи, 1998. – 390 с.

Porter M. Strategy of competition / M. Porter, E. Maykl; translated from English. A. Oliynuk, V. Silskiy. – К.: Osnovy, 1998. – 390 p.

15. Скударь Г.М. Управление конкурентоспособностью крупного акционерного общества: проблемы и решения / Скударь Г.М. – К.: Наук. думка, 1999. – 496 с.

Skudar G.M. Management by competitiveness of large joint-stock company: problems and decisions / Skudar G.M. – К.: Nauk. dumka, 1999. – 496 p.

16. Фасхиев Х. Модель управления конкурентоспособностью предприятия / Фасхиев Х. // Проблемы теории и практики управления. – 2008. – № 2. – С. 69–80.

Faskhiyev Kh. Competitiveness of enterprise management model / Faskhiev Kh. // Problemy teorii i praktiki upravleniya. – 2008. – No.2. – P. 69–80.

17. Философский энциклопедический словарь / Редкол.: С.С. Аверинцев, Э.А. Араб-Оглы, Л.Ф. Ильичёв и др. – [2-е изд.]. – М.: Сов. энциклопедия, 1989. – 815 с.

Philosophical encyclopaedic dictionary / [Editorial board.: S.S. Aberintsev, E.A. Arab-Ogly, L.F. Ilichov et al.] – [2 edition.]. – М.: Sov. enziklopediya, 1989. – 815 p.

18. Украинский Советский Энциклопедический Словарь: в 3-х т. / Редкол.: А.В. Кудрицкий (ответ. ред.) и др. – К.: Глав. ред. УСЭ, – 1988. – Т.2. – 1988. – 768 с.

Ukrainian Soviet Encyclopaedic Dictionary: in 3 vol. / Redkol.: A.V. Kudritskiy (otvet. red.) et al. – К.: Glav. red. USE, – 1988. – Vol.2. – 1988. – 768 p.

Files:
2011_03_o_parsh
Date 2012-11-27 Filesize 325.19 KB Download 1424

Відвідувачі

7350473
Сьогодні
За місяць
Всього
1506
39976
7350473

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2011 Зміст №3 2011 Економіка та управління Наукова концепція управління конкурентоспроможністю промислової продукції