Необхідність удосконалення структури управління сервіс-центру вокзалу в рамках організації залізничного туризму на залізницях України

Рейтинг користувача:  / 1
ГіршийКращий 

Автори:

А.О. Дергоусова, Українська державна академія залізничного транспорту, аспірант, старший викладач кафедри «Маркетинг на транспорті», м. Харків, Україна

Анотація:

Обґрунтовано необхідність формування стратегії розвитку транспортного підприємства в сучасних умовах господарювання. Визначено важливі переваги залізничного транспорту на сучасному етапі розвитку ринкових відносин та в умовах жорсткої конкуренції на транспортному ринку. Визначено ключову роль вокзальних комплексів при розробці та впровадженні залізничного туризму в Україні. Показано важливість надання пасажирам додаткових послуг та особливу роль структурного підрозділу вокзалу – сервіс-центру. Запропоновано удосконалену структуру управління сервіс-центру на прикладі вокзалу Харків-пас. Застосування розроблених рекомендацій дозволить вийти залізничному транспорту на новий щабель конкурентних відносин.

Список літератури / References

1. Ансофф И. Стратегическое управление: пер. с англ. / Ансофф И. – М.: Экономика, 1989. – 520 с.
Аnsoff I. Strategic management: transl. From Eng. / Аnsoff I. – М.: Ekonomika, 1989. – 520 p.

2. Винокуров В.А. Организация стратегического управления на предприятии. / Винокуров В.А. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 458 с.
Vinokurov V.А. Organization of strategic management at an enterprise / Vinokurov V.А. – М.: Tsentr ekonomiki i marketinga, 1996. – 458 p.

3. Виханский О.С. Стратегическое управление / Виханский О.С. – М.: Экономист, 2004. – 296 с.
Vikhanskiy О.S. Strategic management / Vikhan-skiy О.S. – М.: Ekonomist, 2004. – 296 p.

4. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: навч. посібник / Герасимчук В.Г. – К.: КНЕУ, 2000. – 360 с.
Gerasimchuk V.G. Strategic management of an enterprise. Graphics simulation. Tutorial / Gerasim-chuk V.G. – К.: KNEU, 2000. – 360 p.

5. Стратегия предприятия и стратегический менеджмент: учеб. пособие / [Ю.В. Соболев, В.Л. Дикань, А.Г. Дейнека, Л.А. Позднякова] – Харьков: ООО «Олант», 2002. – 416 с.
Enterprise strategy and strategic management / Yu.V. Sobolev, V.L. Dikan, А.G. Deineka, L.А. Pozdniakova. – Kharkov: ООО «Olant», 2002. – 416 p.

6. Тридід О.М. Організаційно-економічний механізм стратегічного розвитку підприємства. / Тридід О.М. – Харків: ХДЕУ, 2002. – 364 с.
Trydid О.М. Management and economic mechanism of strategic development of an enterprise / О.М. Trydid. – Kharkiv: KhDEU, 2002. – 364 p.

7. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: підручник / Шершньова З.Є. – К.: КНЕУ, 2004. – 699 с.
Shershneva Z.Ye. Strategic management. Tutorial / Shershneva Z.E. – К.: КNEU, 2004. – 699 p.

8. Аксенов И.М. Маркетинг на объектах транспорта: моногр / Аксенов И.М. – Нежин: ООО «Видавництво «Аспект-Поліграф», 2006. – 336 с.
Aksenov I.М. Marketing at transport facilities objects. / Aksenov I.М.  – Nezhin: ООО «Vidavnytsvo «Aspekt-Poligraf», 2006. – 336 p.

9. Терешкина Н.Е. Формирование стратегии развития малых транспортных предприятий. / Тереш-кина Н.Е. – К.: Науковий світ, 2005. – 160 с.
Tereshkina N.Ye. Formation of development strategy of small transport enterprises / Tereshkina N.Е. – К.: Naukovyi svit, 2005. – 160 p.

10. Концепція державної програми реформування залізничного транспорту України // Відомості Міністерства транспорту та зв’язку України. – 2006. – №21–22. – С. 74–86.
Concept of state program of reformation of rail transport of Ukraine // Vidomosti Ministerstva transportu tа zviazku Ukrainy. – 2006. – No.21–22. – P. 74–86.

11. Организация туризма: учеб. пособие / [А.П. Дурович, Г.А. Бондаренко, Т.М. Сергеева и др.]; под общ. ред. А.П. Дуровича. – 3-е изд., стер. – Мн.: Новое знание, 2006. – с. 241
Organization of tourism: Tutorial / А.P. Durovich, G.А. Bondarenko, Т.М. Sergeeva et al.; edited by. А.P. Durovich. – 3 issue. – Мn.: Novoe znanie, 2006. – 241 p.

12. Менеджмент туристичної індустрії: Навчальний посібник / [Школа І.М. та ін.] – Чернівці, 2003. – 596 с. Management of tourist industry: Tutorial / [Shkola І.М. et al.] – Chernivtsi, 2003. – 596 p.

Files:
2011_05_derhou
Date 2012-11-27 Filesize 309.48 KB Download 1673

Відвідувачі

7350475
Сьогодні
За місяць
Всього
1508
39978
7350475

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2011 Зміст №5 2011 Економіка та управління Необхідність удосконалення структури управління сервіс-центру вокзалу в рамках організації залізничного туризму на залізницях України