Керування потоками енергії у приводі електромобіля із додатковим джерелом постійного струму
- Деталі
- Категорія: Електротехнічні комплекси та системи
- Останнє оновлення: 07 травня 2019
- Опубліковано: 24 квітня 2019
- Перегляди: 3147
Authors:
О. О. Бешта, orcid.org/0000-0001-6397-3262, Національний технічний університет „Дніпровська політехніка“, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
С. С. Худолій, кандидат технічних наук, orcid.org/0000-0003-2342-1556, Національний технічний університет „Дніпровська політехніка“, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
М. Нойбургер, доктор інженерії, професор, Університет прикладних наук „Хохшуле Есслінген“, м. Гьоппінген, Німеччина
Н. Нойбергер, доктор інженерії, професор, Університет прикладних наук „Хохшуле Есслінген“, м. Гьоппінген, Німеччина
Abstract:
Мета. Розробка принципу побудови системи керування інвертором для одночасного управління потоками енергії від двох джерел постійного струму у приводі електричного транспортного засобу.
Методика. При проведенні досліджень режимів роботи компонентів змінного й постійного струму за допомогою одного перетворювача використовувалися методи математичного та імітаційного моделювання. Також застосовано метод порівняльного аналізу для вибору оптимального способу реалізації алгоритму управління.
Результати. Показана працездатність схеми подвійного живлення асинхронного двигуна від двох джерел постійного струму за допомогою одного інвертора. У роботі наведені принципи побудови та надано алгоритм керування транзисторами в такій схемі, описані її фізичні процеси та характеристики двигуна.
Наукова новизна. Підключення джерела постійного струму до загальної (нульової) точки електричного двигуна змінного струму при його живленні від трифазного перетворювача дозволяє передавати енергію до електричного двигуна без додаткового перетворювача постійного струму. Запропоновано спеціальний алгоритм управління ключами перетворювача для роздільного управління.
Практична значимість. Наведена схема є передумовою вирішення завдання об’єднання декількох джерел електричної енергії за допомогою комбінованого перетворювача, що спростить систему електроприводу в гібридних і електричних транспортних засобах.
References.
1. Salari, O., Hashtrudi Zaad, K., Bakhshai, A. and Jain, P., 2018. Hybrid Energy Storage Systems for Electric Vehicles: Multi-Source Inverter Topologies. In: 14th International Conference on Power Electronics (CIEP), 24‒26 October 2018, Cholula, Mexico. DOI: 10.1109/CIEP.2018.8573377.
2. Anto, A. and Streethumol, M. V., 2018. Review of electric vehicles. In: International Conference on Control, Power, Communication and Computing Technologies, ICCPCCT 201812 December 2018, pp. 392‒398. DOI:10.1109/ICCPCCT.2018.8574304.
3. Mart van der Kam and Wilfried van Sark, 2015. Smart charging of electric vehicles with photovoltaic power and vehicle-to-grid technology in a microgrid; a case study. Applied energy, 152, pp. 20‒30. DOI:10.1016/ j.apenergy.2015.04.092.
4. Nayak, P., Pramanick, S. K. and Rajashekara, K., 2018. A Soft-Switched PWM Technique for a Single Stage Isolated DC-AC Converter with Synchronous Rectification. In: 2018 IEEE Energy Conversion Congress and Exposition, ECCE 20183 December 2018, pp. 6733‒6738.
5. Benmouna, A., Becherif, M., Depernet, D. and Ebrahim, M. A., 2018. Novel Energy Management Technique for Hybrid Electric Vehicle via Interconnection and Damping Assignment Passivity Based Control. Renewable Energy, 119, pp. 116‒128.
6. Neuburger, M., Bargende, M., Reuss, H. C. and Wiedemann, J., 2014. Photovoltaic based inverter charger. In: Internationales Stuttgarter Symposium. Proceedings, Wiesbaden: Springer Vieweg, 14, pp. 181‒197. Available at: <https://link.springer.com/chapter/10.1007/ 978-3-658-05130-3_14> [Accessed 5 January 2018].
7. Neuburger, M. and Haag, J., 2015. Photovoltaik im Elektrofahrzeug. Forschungsreport für die Elektrotechnik in Baden Württemberg 2014, pp. 14‒17.
8. Beshta, A., Aziukovskyi, O., Balakhontsev, A. and Shestakov, A., 2017. Combined power electronic converter for simultaneous operation of several renewable energy sources. In:International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES), Kremenchuk, Ukraine. DOI: 10.1109/MEES.2017.8248898.
9. Beshta, O., Balakhontsev, A. and Albu, A., 2013. Design of electromechanical system for parallel hybrid electric vehicle. In: Energy Efficiency Improvement of Geotechnical Systems ‒ Proceedings of the International Forum on Energy Efficiency [pdf]. Available at: <http://elprivod.nmu.org.ua/ru/articles/2013%20Beshta%20-%20Design%20of%20electromechanical%20system.pdf> [Accessed 11 December 2017].
10. Beshta, O. S., Fedoreiko, V. S., Palchyk, A. O. and Burega, N. V., 2015. Autonomous power supply of the objects based on biosolid oxide fuel systems. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 2, pp. 67‒73.
Наступні статті з поточного розділу:
- Можливості застосування електричних методів моделювання до аналізу робочих процесів мереж водопостачання - 24/04/2019 20:05
- Особливості перетікань реактивної потужності у схемі живлення дугової сталеплавильної печі з покращеною електромагнітною сумісністю - 24/04/2019 20:03
- Система керування асинхронними машинами із двома роторами для гібридних транспортних засобів - 24/04/2019 20:00