Моделювання електромеханічної системи гідротранспорту збагачувальної фабрики
- Деталі
- Категорія: Інформаційні технології, системний аналіз та керування
- Останнє оновлення: 14 березня 2018
- Опубліковано: 14 березня 2018
- Перегляди: 2957
Authors:
І.М. Удовик, кандидат технічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, доцент кафедри програмного забезпечення комп’ютерних систем, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., orcid.org/0000-0002-5190-841X
О.І. Симоненко, кандидат технічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, доцент кафедри програмного забезпечення комп’ютерних систем, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., orcid.org/0000-0002-5584-3617
О.А. Жукова, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, доцент кафедри безпеки інформації та телекомунікацій, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., orcid.org/0000-0002-1619-9582
С.Д. Приходченко, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, асистент кафедри програмного забезпечення комп’ютерних систем, м. Дніпро, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., orcid.org/0000-0002-6562-0601
Abstract:
Мета. Побудова та аналіз моделі електромеханічної системи гідротранспорту збагачувальних фабрик, що зможе враховувати зміни, пов’язані зі зношеністю обладнання, а також накопичувати технічні зміни, викликані експлуатацією трубопровідної системи.
Методика. Динамічна модель електромеханічної системи гідротранспорту розроблена на основі даних про фізичні параметри гідротранспортних систем, отриманих емпірично. Вона базується на методах ідентифікації динамічних систем у вигляді диференціальних рівнянь для елементів технологічного об’єкта гідравлічного транспорту всередині заводу.
Результати. Розроблена модель електромеханічної системи гідротранспорту. Перевірка однорідності за критерієм Фішера й Бартлетта показала однорідність оцінок дисперсії відтворюваності. Для критерію Фішера значення було 2,59; для перевірки критерію Бартлетта було показано, що значення коефіцієнту на рівні менше 0,02, що вказує на надійність розрахунку кореляційної матриці.
Наукова новизна. Уперше була застосована модель для систем гідравлічного транспорту на основі моделей багатомасових роторів Джеффкотта. При моделюванні враховується знос обладнання у процесі функціонування.
Практична значимість. Була доведена ефективність використання моделі багатомасових роторів Джеффкотта. Це дозволяє надійно описати поведінку об’єкта в конкретних технологічних режимах і підвищити ефективність процесів.
References.
1. Prykhodchenko, S. D., 2014. Modelling of slurry hydrotransport system to slurry storage. Metallurgical and mining industry: scientific, technical and industrial journal, 2(287), pp. 97‒100.
2. Afanasiev, Yu. V., Polikhach, E. A., Yamalov, I. I. and Farrakhov, D. R., 2012. Application of an asynchronous drive for simulating the mechanical characteristics of general industrial mechanisms. Vestnyk UGATU [online], 16(8(53)), pp. 136‒140. Available at: <https://cyberleninka.ru/article/n/primenenie-asinhronnogo-privoda-dlya-imitatsii-mehanicheskih-harakteristik-obschepromyshlennyh-mehanizmov> [Accessed 28 August 2017].
3. Thiery, F., 2016. Simplified Models to Evaluate Nonlinear Dynamics in Hydropower Rotors. Lulea University of Technology.
4. Khrbchek, Y., Shymak, V. and Yanota, A., 2014. Prognostic control of rotor radial models.Technological machines, 1(44), pp. 83‒89.
5. Chao-Zhong Guo, Ji-Hong Yan and Lawrence A. Bergman, 2017. Experimental Dynamic Analysis of a Breathing Cracked Rotor. Chinese Journal of Mechanical Engineering [online]. Available at: <http://paperity.org/p/80389310/ experimental-dynamic-analysis-of-a-breathing-cracked-rotor> [Accessed 15 September 2017].
6. Murashkin, S. I., 2012. Non-synchronous variable-frequency electric drive with vector control. The Bulletin of KrasGAU [online], 9, pp. 189‒196. Available at: <https://cyberleninka.ru/article/n/asinhronnyy-chastotnyy-elektroprivod-s-vektornym-upravleniem> [Accessed 5 June 2017].
7. Lipika Sharma and Shailja Shukla, 2013. Application of Model Predictive Control for Improving Stability of Rotor and Controlling Active Rotor Vibration. International Journal of Computer Applications (0975–8887), 72(13), pp. 17‒22.
8. Semenenko, E. V., Kirichko, S. N. and Nikiforova, N. A., 2015. Methodology for calculating the operating modes of modernized systems of pressure pipeline transport. In: Proceedings of the International Conference “Forum for Climate Change 2015”, Dnipropetrovsk, NSU [online], 1, рр. 235–241. Available at: <http://ir.nmu.org.ua/bitstream/handle/123456789/150535/235-241.pdf?sequence=1&isAllowed=y> [Accessed 21 April 2017].
9. Zachwieja, Ja., 2017. Stress analysis of vibrating pipelines. AIP Conference Proceedings 1822, 020017 (2017); DOI: 10.1063/1.4977691.
10. Ristaniemi, A., 2015. Linearization of piping supports in dynamic analyses [pdf]. Available at: <https://aaltodoc.aalto.fi/bitstream/handle/123456789/18139/master_Ristaniemi_Aapo_2015.pdf> [Accessed 5 July 2017].
11. Prykhodchenko, S. D., 2007. Analysis of the results of industrial tests of slurry pump motors [online]. Available at: <http://www.vuzlib.com.ua/articles/book/1366- Analiz_rezultatov_promyshlenny/1.html> [Accessed 11 August 2017].