Оцінка ефективності контрейлерних перевезень в умовах створення транспортно-логістичних кластерів
- Деталі
- Категорія: Інформаційні технології, системний аналіз та керування
- Останнє оновлення: 11 січня 2018
- Опубліковано: 11 січня 2018
- Перегляди: 3845
Authors:
Н.Ю. Шраменко, доктор технічних наук, професор, Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, професор кафедри транспортних технологій і логістики, м. Харків, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Abstract:
Мета. Визначення сфери ефективності контрейлерної доставки вантажів у міжнародному сполученні при заданих умовах.
Методика. Сфера ефективності контрейлерної доставки вантажів у міжнародному сполученні визначена за допомогою математичного моделювання. Для оцінки параметрів, що мають випадковий характер, застосовані методи математичної статистики.
Результати. Виявлені проблеми організації контрейлерних перевезень у міжнародному сполученні, що мають технічний, технологічний і економічний характер. Виділені основні напрями розвитку контрейлерних перевезень в Україні, що потребують державної підтримки й фінансування. Визначено, що закон розподілу інтенсивності обслуговування на пункті пропуску через державний кордон ‒ експонентний, інтенсивність обслуговування становить 1,83 авт./год; закон розподілу часу навантаження автомобілів на платформи ‒ нормальний, при цьому математичне очікування ‒ 0,712 год і середньоквадратичне відхилення ‒ 0,24 год. Визначена раціональна дальність контрейлерних перевезень у міжнародному сполученні, що становить 307 км і більше. Запропоновані практичні рекомендації щодо раціоналізації технологічного процесу взаємодії автомобільного й залізничного транспорту за допомогою автоматизованої евристичної системи, що дозволяє визначити раціональну технологію доставки вантажів у міжнародному сполученні з урахуванням мінімізації загального часу доставки вантажів.
Наукова новизна. Отримані залежності питомих витрат від відстані перевезення, за допомогою яких можна визначити раціональну транспортно-технологічну схему доставки вантажів при заданих умовах. Запропоновано графік технологічного процесу функціонування виробництва й транспорту, що передбачає скоординовану технологію роботи взаємопов’язаних підприємств при організації контрейлерної доставки в умовах функціонування транспортно-логістичного кластера. Пропонується здійснювати передачу інформації щодо переміщення завантаженого автомобіля за допомогою GPS-трекера.
Практична значимість. Залежності питомих витрат від відстані перевезення дозволяють оперативно оцінити витрати на доставку вантажів у міжнародному сполученні для альтернативних транспортно-технологічних схем. Застосування автоматизованої евристичної системи, що дозволяє визначити раціональну технологію контрейлерних перевезень з урахуванням мінімізації загального часу доставки вантажів, дає можливість прийняття управлінських рішень при виникненні непередбаченої ситуації шляхом внесення корективів до існуючої технології. Графік технологічного процесу функціонування виробництва й транспорту обумовлює можливість раціоналізації технологічного процесу взаємодії автомобільного та залізничного транспорту при організації контрейлерної доставки вантажів.
Reference
1. Mironenko, V., Matsiuk, V., Vysotska, G. and Aleksiychuk, N., 2012. Modeling of transit transport flows. Avtoshlyahovyk of Ukraine, 6, pp. 17‒22.
2. Butko, T., Prokhorchenko, A. and Muzykin, M., 2016. An improved method of determining the schemes of locomotive circulation with regard to the technological peculiarities of railcar traffic. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies [e-journal], 5(3(83)), pp. 47‒55. http://dx.doi.org/10.15587/1729-4061.2016. 80471.
3. Lomotko, D., Kovalov, A. and Kovalova, O., 2015. Formation of fuzzy support system for decision-making on merchantability of rolling stock in its allocation. EasternEuropean Journal of Enterprise Technologies [e-journal], 6(3(78)), pp. 11‒17. http://dx.doi.org/10.15587/ 1729-4061.2015.54496.
4. Matsiuk, V. І., 2017. A study of the technological reliability of railway stations by an example of transit trains processing. Easterneuropean Journal of Enterprise Technologies [e-journal], 1(3(85)), pp. 18‒24. http://dx.doi.org/10.15587/1729-4061.2017.91074.
5. Kozachenko, D. M., Verlan, A. I. and Kutateladze, O. D., 2016. Problems in development of private port railway infrastructure in Ukraine. Actual Problems of Economics, 3(177), pp. 157‒166.
6. Babushkin, G., Kuzkin, A., Kharchenko, T. and Kaplunovskaya, A., 2009. Techno-economic estimation of optimal management of the processes of delivery of small-piece inhomogeneous cargoes at workshops of enterprises. The report of the automobile and highway university, 1(8), pp. 36‒393.
7. Dr. Jean-Paul Rodrigue and Dr. Brian Slack, 2013. Intermodal Transportation and Containerization/The geography of transport systems [online]. Available at: <https://people.hofstra.edu/geotrans/eng/ch3en/conc3en/ch3c6en.html> [Accessed on 26 February 2016].
8. Drobot, U., 2012. Technology of piggybacking [online]. Available at: <http://transportinform.com/container/ 504-tekhnologii-kontreilernykh-perevozok.html> [Accessed on 17 March 2016].
9. Moroz, O. V. and Moroz, M. M., 2014. Specific features of city public transport financing (Kremenchuk case study). Actual Problems of Economics, 160(10), pp. 239–246.
10. Smirnov, I. G., 2013. The processes of transport-logistical clustering in the European Union and Ukraine: a regional aspect. Pskov regionological journal, 15, pp. 66‒75.
11. Kuzmin, D. and Belykh, A., 2013. Actual problems of organizing piggyback delivery in market conditions. Modern problems of the transport complex of Russia, 4, pp. 153‒156.
12. Muzyliov, D., Kravtsov, A., Karnaukh, M., Berezchnaia, N. and Kutia, O., 2016. Development of a methodology for choosing conditions of interaction between harvesting and transport complexes. EasternEuropean Journal of Enterprise Technologies, 2(3(80)), pp. 11‒21. doi: 10.15587/1729-4061.2016.65670.
13. Shramenko, N. Y., 2015. Effect of process-dependent parameters of the handling-and-storage facility operation on the cargo handling cost. EasternEuropean Journal of Enterprise Technologies, 5(3(77)), pp. 43‒47. doi: 10.15587/1729-4061.2015.51396.
14. Shramenko, N. Y., 2016. Methodology for evaluation of synergy effect in terminal cargo delivery system. Actual Problems of Economics, 8(182), pp. 439‒444.
15. Shramenko, N. Y., 2017. The methodological aspect of the study feasibility of intermodal technology of cargo delivery in international traffic. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 4(160), pp. 145‒150.
Попередні статті з поточного розділу:
- Аналітична модель рівня додатків у NGN підприємств гірничої промисловості - 11/01/2018 14:20
- Аналітичний розв’язок узагальненої крайової задачі Діріхле теплообміну двоскладового скінченного циліндра - 11/01/2018 14:17
- Закономірності керування вилученням корисного мінералу з рудопотоків із кульовим подрібненням. Спектральний аналіз - 11/01/2018 14:10