Переваги магніторейкового довантажувача над рейковим гальмом у шахтному локомотиві
- Деталі
- Категорія: Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування
- Останнє оновлення: 13 серпня 2013
- Опубліковано: 12 листопада 2012
- Перегляди: 10142
Автори:
В.В. Проців, доктор технічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, професор кафедри основ конструювання машин і механізмів м. Дніпропетровськ, Україна
О.В. Новицький, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, асистент кафедри управління на транспорті, м. Дніпропетровськ, Україна
А.І. Самойлов, Науково-виробнича компанія „Гірничі машини“, технічний менеджер з колісного транспорту, м. Донецьк, Україна
Реферат:
Мета. Метою роботи є моделювання процесу гальмування шахтного локомотива АРП10РВ колісно-колодковими гальмами сумісно з магніторейковими гальмами або довантажувачами.
Методика. Складання рівнянь Лагранжа другого роду, які після перетворювання в диференційні рівняння другого порядку розв’язувалися в математичному пакеті Wolfram Mathematica 8 з отриманням величини гальмівного шляху.
Результати. Проведене теоретичне дослідження можливості використання магніторейкових гальм двовісного локомотива АРП10РВ масою 10 т. зі складом навантажених вагонеток у якості магніторейкового довантажувача. Доведено, що підвіска секцій магніторейкового довантажувача на тягах до поздовжньої балки, що спирається на букси першої та другої колісних пар під кутами, близькими до вертикалі, дозволяє довантажити колеса локомотива й використати більш високе значення коефіцієнта зчеплення для реалізації сил гальмування шахтного локомотива, ніж величина коефіцієнта тертя ковзання секції магніторейкового гальма по поверхні кочення рейки.
Наукова новизна. Наукова новизна полягає у використанні рівнянь Лагранжа другого роду для побудови математичної моделі гальмування шахтного потяга, локомотив якого обладнаний магніторейковим довантажувачем, задля отримання величини гальмівного шляху.
Практична значимість. З’являється можливість прораховувати кількість навантажених вагонеток, які шахтний локомотив може транспортувати вниз по небезпечній ділянці рейкової колії, використовуючи магнітнорейковий довантажувач.
Список літератури / References:
1. Таран И.А. Влияние промежуточной среды на взаимодействие тормозной колодки и колеса / И.А. Таран // Металлургическая и горнорудная промышленность.– 1997.– №2 (Спец. выпуск). – С. 33–35.
Taran, I.A. (1997), “Influence of intermediate environment on contiguity of skid and wheel”, Metallurgical and mining industry, Dnipropetrovsk, no 2, pp. 33–35.
2. Транспорт шахтний локомотивний. Перевезення людей і вантажів у виробках з ухилом колії від 0,005 до 0,050: СОУ 10.1.001.85790.007:2006. – Затв. Мивуглепромом України 06.10.2006. – Вид. офіц. – К.: 2006. – 47 с.
Mine locomotive transport. Transportation of people and loads in workings with the inclination of rail from 0.005 to 0.050: SOU 10.1.001.85790.007:2006. – approved by Minvuhleprom of Ukraine 06.10.2006, Official edition, Kyiv.
3. Блохин С.Е. Пути повышения тормозных возможностей шахтных локомотивов / С.Е. Блохин // Збірник наукових праць НГУ. – 2011. – №36. – Т. 2. – С. 63 – 67.
Blokhin S.Ye. (2011), “Ways of increase of braking possibilities of mine locomotives”, Collection of scientific works of National Mining University, Dnipropetrovsk, no.36, Vol. 2, pp. 63–67.
4. Проців В.В. Динамічна модель гальмівних систем, що реалізовують гальмівну силу в контакті колеса та рейки / В.В. Проців, О. Є. Гончар // Збірник наукових праць НГУ. – Дніпропетровськ, 2010. – №34. – Т. 2 – С. 160–171.
Protsiv, V.V. and Gonchar, O.Ye. (2010), “Dynamic model of the braking systems which realize brake force in the contact of wheel and rail”, Collection of scientific works of National Mining University, Dnipropetrovsk, no.34, Vol. 2, pp. 160–171.
5. Проців В.В. Науковео бґрунтування нових технічних рішень з удосконалення гальмівної системи шахтного шарнірно-зчленованого локомотива : автореф. дис. наздобуттянаук. ступенядокт. техн. наук: спец. 05.05.06 „Гірничімашини“ / Проців В.В. – Дніпропетровськ, 2011. – 36 с.
Protsiv, V.V. (2010), “Scientific substantiation of technical decisions on improvement of the brake system of the mine joint-joined locomotive”, Abstract of Dr. Sci. (Tech.) dissertation, Dept. Mining Engineering, National Mining University, Dnipropetrovsk, Ukraine.
2012_4_protsiv | |
2013-08-13 472.26 KB 1543 |
Попередні статті з поточного розділу:
- Перспективи розвитку з’єднань вертикальних глибоководних труб великих діаметрів (райзерів). Байонетні з’єднання райзерів - 12/11/2012 14:36
- Напівемпіричний метод побудови узагальненої параметричної моделі обичайки барабана шахтної підйомної машини - 12/11/2012 14:31
- Вплив поверхнево-активних речовин у зоні руйнування гірських порід на інтенсивність їх дроблення під дією імпульсних навантажень - 12/11/2012 14:28