Вплив регульованого приводу на вантажопотоки та енергоефективність системи шахтного конвеєрного транспорту

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори:

В.Т. Заїка, доктор технічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад Національний гірничий університет, професор кафедри систем електропостачання, м. Дніпропетровськ, Україна

Ю.Т. Разумний, доктор технічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад Національний гірничий університет, професор кафедри систем електропостачання, м. Дніпропетровськ, Україна

В.М. Прокуда, Державний вищий навчальний заклад Національний гірничий університет, асистент кафедри систем електропостачання, м. Дніпропетровськ, Україна

Реферат:

Мета. Виявити особливості формування вантажопотоків у вузлах складно розгалуженої транспортної мережі без регулювання та при регулюванні швидкості руху стрічки конвеєрних установок і використовувати ці особливості для підвищення енергоефективності конвеєрного транспорту.

Методика. Методи статистичного аналізу та теорія матриць використані для знаходження розподілу значень вантажопотоків у вузлах конвеєрної мережі, теорія Марковських процесів використана при описі потоків з очисних вибоїв, а також для імітаційного моделювання.

Результати. Запропонований метод визначення щільності ймовірності вантажопотоків у вузлах шахтної конвеєрної мережі з використанням регулювання швидкості конвеєрних стрічок при відомих законах розподілу вугільного потоку з кожного очисного вибою. Отримані залежності й алгоритми, що доводять додаткове зменшення витрати електроенергії при використанні регульованого приводу на послідовно працюючих конвеєрах.

Наукова новизна. Уперше доведено, що регулювання швидкості руху стрічки на декількох послідовно працюючих конвеєрах приносить додаткове зменшення витрати електроенергії за рахунок збільшення часу роботи з мінімальною швидкістю кожного наступного конвеєра, причому характер залежності приросту енергоефективності від кількості конвеєрів з перетворювачами частоти – експонентний з від’ємним показником ступеня. Так само доведено, що при зменшенні довжини першого з послідовно встановлених конвеєрів цей ефект знижується.

Практична значимість. Доведені залежності дозволяють визначати оптимальні місця установки регульованих приводів на шахтних магістральних конвеєрах при обмеженому числі перетворювачів частоти. Запропоновані алгоритми та аналітичні моделі при відповідному інформаційному забезпеченні дозволяють в реальному часі проводити контроль енергоефективності транспортних ліній, що включають конвеєрні установки з регульованим приводом. 

Files:
2015_03_zaika
Date 2015-10-29 Filesize 563.21 KB Download 1212

Відвідувачі

7562051
Сьогодні
За місяць
Всього
1333
84537
7562051

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2015 Зміст №3 2015 Електротехнічні комплекси та системи Вплив регульованого приводу на вантажопотоки та енергоефективність системи шахтного конвеєрного транспорту