Об'єднання українських політехнічних університетів і промисловості для створення сучасної моделі інженера
- Деталі
- Категорія: Економіка та управління
- Останнє оновлення: 05 червня 2015
- Опубліковано: 27 березня 2015
- Перегляди: 4053
Автори:
Г.Г. Півняк, академік НАН України, доктор технічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, ректор, м.Дніпропетровськ, Україна
О.С. Бешта, член-кореспондент НАН України, доктор технічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, проректор з наукової роботи, м.Дніпропетровськ, Україна
Реферат:
Наведено досвід інтеграції технічних університетів України та промисловості у формуванні сучасної моделі інженера. Врахована практика співпраці провідних технічних університетів держави з національним і міжнародним бізнесом у розвитку інноваційного середовища, створенні та реалізації науково-технологічних і освітніх проектів.
Розкрито умови, за яких в Україні буде здійснено необхідні структурні економічні зміни, коли за висококваліфікованих випускників університету роботодавці будуть боротися шляхом надання грантів і підвищення стипендій, використання новітніх баз практики, забезпечення інноваційного середовища для реалізації перспективних ідей. Розвиток сучасної системи освіти в Україні може бути забезпечений за рахунок підвищення соціального попиту українського суспільства.
Розкрито механізми взаємодії студентів, викладачів і роботодавців, що створює умови формування сучасної моделі інженера. Підкреслено, що тільки інноваційне методологічне мислення випускників забезпечує високу компетентність кадрів, вищій рівень добробуту суспільства.
Список літератури / References:
1. Jones-Garmil, K. (1997), The Wired Museum: Emerging Technology and Changing Paradigms, American Association of Museums, Washington.
2. US BureauofLabor Statistics (2014), “College Enrollment and Work Activity of 2012 High School Graduates”, April 17, 2013. Available at: http://www.bls.gov/news. release/hsgec.nrO.htm
3. Strauss. V. (2013), “Global education market reaches $4.4 trillion – and is growing”, The Washington Post, February 9, 2013. Available at: http://www.washingtonpost.com/blogs/ hanswer-sheet/wp/2013/02/09/global-education-market-reaches-4-4-trillion-and-is-growing/.
2015_1_pivnyak
2015-03-27 266.54 KB 1034
Наступні статті з поточного розділу:
- Концептуальні засади та об'єктивна необхідність фінансової конвергенції сталого розвитку регіонів країни - 27/03/2015 23:02
- Формування інноваційної корпоративної культури підприємства для досягнення стратегічних цілей розвитку - 27/03/2015 22:53
- Структура навчальних програм при формуванні складних компетентностей - 27/03/2015 22:43