Математична модель вібророзпушуваня агрегованого вуглепородного середовища
- Деталі
- Категорія: IT-технології
- Останнє оновлення: Вівторок, 19 лютого 2013, 09:39
- Опубліковано: П'ятниця, 16 листопада 2012, 14:38
- Перегляди: 6280
Автори:
В.В. Слєсарєв, доктор технічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, завідувач кафедри системного аналізу і управління, м. Дніпропетровськ, Україна
О.С. Мінєєв, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“, аспірант, м. Дніпропетровськ, Україна
Реферат:
Робота присвячена складним процесам вібророзпушення змерзлих насипних вантажів. Із даною проблемою зіштовхуються практично всі вантажо-транспортні компанії, які працюють із перевезенням товару за допомогою піввагонів, а також транспортні підрозділи великих заводів, комбінатів і т.д. Для підвищення ефективності роботи розвантажувального процесу була розроблена спеціальна віброустановка. Головним принципом віброустановки є передача механічної вібраційної енергії змерзлому сипкому вантажу за допомогою спеціальних віброштирів. З метою підвищення ефективності роботи цієї установки пропонується ідея про зміну частоти розпушування залежно від глибини занурення віброштирів. У статті надано максимальну увагу методам обчислення функцій, які, головним чином, визначають найбільш ефективні частоти впливу віброустановки на змерзле вуглепородне середовище в залежності від різних параметрів, які змінюються від початку розпушування вагона до кінця, від вагона до вагону і від потяга до потяга. Методика розрахунку була заснована на вивченні фізико-механічних особливостей поведінки вуглепородного середовища, а також на з’єднанні методів вирішення завдань у різних напрямах механіки в найбільш відповідне рішення для нашого випадку. У результаті досліджень було отримано сукупність залежностей, що максимально чітко описує фізичні явища в змерзлому вуглепородному середовищі. Так само були запропоновані формули визначення ефективної частоти, залежні тільки від найпростіших величин, що визначаються за допомогою досить великого на сьогоднішній день асортименту датчиків і сенсорів. Слід також відзначити, що дана стаття є відображенням роботи з визначення механізму обчислення ефективної частоти. Цей механізм повинен бути представлений у вигляді мікропрограми і встановлений у мікроконтролерну частину автоматизованої системи управління установкою, створення якої зможе повністю позбавити установку від людської присутності, чим заощадить час, а також підвищить техніку безпеки на підприємстві, істотно збільшить ККД розвантаження вагонів.
Список літератури / References:
1. Минеев С.П. Основные положения технологии разгрузки смерзшегося груза из железнодорожных полувагонов / С.П. Минеев, М.Г. Ступа, А.С. Минеев // Науковий вісник НГУ – Днепропетровск: 2008, Вип.№10.– С. 24–29.
Mineyev, S.P., Stupa, M.G. and Mineyev, A.S. (2008), “Basik rules of technology of adfreezed cargo unloading from open-top wagons”, Naukovyi visnyk Natsionalnoho hirnychoho universytetu, no.10, pp. 24–29.
2. Лямец В.И. Системный анализ: вводный курс. / В.И. Лямец, А.Д. Тевяшев – Харьков: ХНУРЭ., 2004. – 448 с.
Lyamets, V.I. and Tevyashev, A.D. (2004), Sistemniy analiz: vvodniy kurs [System Analysis: Induction Course], KhHURE, Kharkiv, Ukraine, 448 p.
2012_01_slesar | |
2013-02-18 377.39 KB 1319 |