Гальмування пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі з урахуванням впливу систематичних нерівностей колії
- Деталі
- Категорія: Гірнича механіка
- Останнє оновлення: Вівторок, 30 вересня 2014, 14:53
- Опубліковано: Субота, 05 січня 2013, 13:55
- Перегляди: 5173
Автори: В.В. Проців
Проведено теоретичне дослідження впливу систематичних нерівностей шахтної рейкової колії на шарнірно-зчленований локомотив у режимі гальмування пристроями, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Довгу нерівність задано у вигляді синусоїди, коротку – як лиску на доріжці катання колеса. Синусоїдальна нерівність заввишки 1 мм вимагає зниження гальмівного моменту, що прикладається, на 2%. Лиска на колесі не має суттєвого впливу на ефективність гальмування.
Files:
2010_11-12 Prots | |
2012-12-14 584.55 KB 1080 |