Вплив локальних нерівностей колії на гальмування пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі
- Деталі
- Категорія: Гірнича механіка
- Останнє оновлення: Понеділок, 29 вересня 2014, 11:07
- Опубліковано: Четвер, 27 грудня 2012, 11:44
- Перегляди: 4839
Автори: В.В. Проців
Проведено теоретичне дослідження впливу коротких одиничних (локальних) нерівностей шахтної рейкової колії на шарнірно-зчленований локомотив у режимі гальмування пристроями, що реалізують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначено умови блокування коліс гальмівним моментом при наїзді колеса на одиничні нерівності різних типів. Одиничні нерівності задано у вигляді сходинки рейкового стику, просідання кінців рейок на стику та локального прогину рейкової нитки під колесом.
Files:
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |