Ознаки переходу локомотива в юз при гальмуванні пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі
- Деталі
- Категорія: Гірнича механіка
- Останнє оновлення: Середа, 24 вересня 2014, 13:51
- Опубліковано: Вівторок, 25 грудня 2012, 14:04
- Перегляди: 5547
Автори: В.В. Проців, О.Є. Гончар
Проведено теоретичне дослідження шахтного шарнірно-зчленованого локомотива в режимі гальмування пристроями, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначені умови блокування коліс гальмівним моментом, що перевищує фрикційні характеристики контакту, а також ознаки переходу локомотива в юз. Доведено, що різке зростання за 1 с відносного ковзання коліс по рейках з 1,5 до 50%, як і збільшення відносної розбіжності лінійних швидкостей коліс або різниці в кутових швидкостях обертання тягових двигунів секцій на 50 % є ознакою початку юза при гальмуванні системами, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту коліс з рейками, і може бути використаний для виявлення моменту часу блокування коліс.