Порівняльні дослідження дискових осьових та трансмісійних гальм шахтного локомотива
- Деталі
- Категорія: Гірнича механіка
- Останнє оновлення: Понеділок, 24 грудня 2012, 14:18
- Опубліковано: Понеділок, 24 грудня 2012, 14:18
- Перегляди: 4672
Автори: Проців В.В., Моня А.Г., Гончар О.Є.
Проаналізовано переваги та недоліки дискових осьових та трансмісійних гальм. Проведено розрахунки гальмівного шляху і гальмівного моменту залежно від швидкості локомотива перед гальмуванням. Слід вважати за необхідне багаторівневе резервування гальмівних систем для важких шахтних локомотивів, що працюють на ухилах колії до 50 ‰. Такі локомотиви повинні мати й дискове трансмісійне гальмо, як ефективніше, і дискові осьові гальма, як безпечніші. Доведено, що чим важче рухомий склад, який транспортується, або більше ухил колії на спуску, тим менший гальмівний момент може бути прикладений до колісної пари, для виключення її блокування і зриву зчеплення.
Files:
2010_4 Proziv | |
2012-12-14 378.49 KB 1535 |