Статистичний аналіз і виявлення факторів підвищення ефективності профорієнтаційної діяльності для економічних спеціальностей
- Деталі
- Категорія: Економіка
- Останнє оновлення: Четвер, 25 вересня 2014, 11:57
- Опубліковано: Середа, 26 грудня 2012, 14:53
- Перегляди: 4910
Автори: М.А. Демиденко
Досліджено результати статистичного обстеження, метою якого є підвищення ефективності роботи з абітурієнтами Національного гірничого університету. Виявлено ряд факторів, які впливають на вибір спеціальності студентів інституту економіки. Досліджено статистичний взаємозв’язок профорієнтаційних уподобань абітурієнтів. Для розглянутих спеціальностей найвпливовішими факторами для профорієнтаційної діяльності в порядку убування є: поради батьків, поради друзів, друкована реклама університету, реклама на сайті Національного гірничого університету, дні відкритих дверей.
Files:
2010_06 Demyd | |
2012-12-14 178.99 KB 946 |