Очікування споживачів і програми лояльності компанії
- Деталі
- Категорія: Економіка
- Останнє оновлення: Понеділок, 24 грудня 2012, 14:33
- Опубліковано: Понеділок, 24 грудня 2012, 14:33
- Перегляди: 5574
Автори: Довгань С.М., Меркотун К.К.
Розглянуто теоретичні та практичні аспекти впливу програм лояльності на процеси задоволення очікувань споживачів. Показано, що концепція задоволення споживачів і концепція турботи про них спрямовані на встановлення довготривалих відносин. Цілями цих заходів є прагнення компаній якомога довше втримати споживачів, стимулюючи їх до повторних покупок. У результаті проведених маркетингових досліджень встановлено взаємозв’язок факторів споживчого вибору, задоволеності й турботи про споживача, що дозволяє компанії формувати відповідні програми лояльності.
Files:
2010_4 Dovgan | |
2012-12-14 277.71 KB 1344 |