Аналіз комунікаційного впливу маркетингових програм на споживачів в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій
- Деталі
- Категорія: Економіка
- Останнє оновлення: П'ятниця, 21 грудня 2012, 11:18
- Опубліковано: П'ятниця, 21 грудня 2012, 11:18
- Перегляди: 5098
Автори: Гузь М.М.
У статті розкриваються основні питання формування цільових комплексних програм по просуванню банківських послуг на цільовий ринок, проведений аналіз їх комунікаційного впливу на споживача в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій. Відповідно до ієрархічної піраміди ефектів визначено соціально-психологічні стани споживача, які формуються під впливом маркетингових комунікаційних програм.
Files:
2010_2 Guz | |
2012-12-14 198.1 KB 1603 |