Програми лояльності в стимулюванні збуту продукції підприємства

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори: С.М. Довгань, К.К. Меркотун

 
Розглянуто вплив програм лояльності на процеси утримання клієнтів і стимулювання збуту продукції, що спрямована на задоволення вторинних потреб. У результаті проведеного маркетингового дослідження виявлено причини, що впливають на відмову клієнтів від здійснення повторних покупок у сфері спортивно-оздоровчих послуг. На основі аналізу причин, пов’язаних з діяльністю спортивного клубу, запропоновано впровадження програми лояльності дисконтно-накопичувального типу. Розраховані рівні повторних покупок клієнтів, що необхідні для збереження доходності бізнесу на існуючому рівні. Отримано позитивні результати від впровадження запропонованої програми лояльності.
Files:
2010_09-10 Dovg
Date 2012-12-14 Filesize 408.44 KB Download 1216
Tags: стимулювання збутупрограма лояльностімаркетингове дослідженнявторинні потребиспортивно-оздоровчі послуги

Попередні статті з поточного розділу: