Програми лояльності в стимулюванні збуту продукції підприємства
Рейтинг користувача: / 0
- Деталі
-
Категорія: Економіка та управління
-
Останнє оновлення: 30 вересня 2014
-
Опубліковано: 04 січня 2013
-
Перегляди: 4845
Автори: С.М. Довгань, К.К. Меркотун
Розглянуто вплив програм лояльності на процеси утримання клієнтів і стимулювання збуту продукції, що спрямована на задоволення вторинних потреб. У результаті проведеного маркетингового дослідження виявлено причини, що впливають на відмову клієнтів від здійснення повторних покупок у сфері спортивно-оздоровчих послуг. На основі аналізу причин, пов’язаних з діяльністю спортивного клубу, запропоновано впровадження програми лояльності дисконтно-накопичувального типу. Розраховані рівні повторних покупок клієнтів, що необхідні для збереження доходності бізнесу на існуючому рівні. Отримано позитивні результати від впровадження запропонованої програми лояльності.