Зміст / Содержание № 8 (2006)
Півняк Г.Г. Актуальність та результативність наукових досліджень з проблем вищої школи |
3 |
Корсак К.В. Інтегральний підхід до аналізу розвитку тріади „людина-суспільство-освіта” |
5 |
Винославська О.В. Саморегуляція у педагогічній творчості як складова психологічної культури викладача вищої школи |
9 |
Пахотін К.К. Проблема якісної реалізації моделі сучасного педагогічного процесу у вищій школі |
13 |
Корсак К.В., Шкардибарда М.І. Шляхи удосконалення педагогічних оцінювань у вищій освіті |
16 |
Онкович Г.В. Осучаснення змісту гуманітарної освіти як актуальна проблема вищої освіти |
22 |
Прушківська Е.В., Гельман В.М. Ринок праці України в контексті Болонського процессу |
26 |
Даскалу С.Г. Исследование рынка бизнес-образования в Украине: программы MBA |
30 |
Салогубова В.М. Особенности ценообразования в сфере высшего образования |
33 |
Довбня С.Б., Письменна О.О., Маценко А.А. Організація проведення ділової гри “Процесний підхід до управління” |
38 |
Артюх С.Ф., Ашеров А.Т. Психолого-педагогічна підготовка викладачів інженерних дисциплін за системою міжнародного товариства інженерної педагогіки |
42 |
Головченко А.С., Литвин О.В. Професійне самовизначення молоді в сучасних умовах |
47 |
Козлакова Г.О. Узагальнення моделей ступеневого навчання майбутніх фахівців з комп’ютеризованих систем |
49 |
Хаскін В.Ю. Підготовка спеціалістів у сфері зварювання і споріднених технологій в Україні |
53 |
Шут М.І., Сусь Б.А. Виховання патріотизму у студентів при викладанні природничих і технічних дисциплін |
60 |
Хоменко О.Є. Система підготовки спеціалістів вищої кваліфікації у Національному гірничому університеті |
65 |
Салов В.О.Організаційне забезпечення освітньої діяльності Національного гірничого університету |
68 |
Довгань С.М. Асиметрія інформації на ринку освітніх послуг |
70 |
Кузнецов Г.В., Долгов О.М., Головченко А.С., Калюжна Т.М., Литвин О.В. Безперервна освіта як складова Болонського процесу |
73 |
Козлакова Г.О. Сучасні інформаційні технології у науково-освітній діяльності педагогічної кафедри технічного університету |
81 |
Корсак К.В., Тарутіна З.Є. Роль нових інтегрованих предметів у формуванні сучасного світобачення у молоді |
84 |
Потап О.Ю., Єгоров О.П. Особливості підготовки фахівців з автоматизації в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу |
90 |
Приходько В.В. „Правило першого гудзика” і бажане майбутнє навчально-наукового інституту вищої технічної освіти |
95 |
Сидоренко С.І. Сучасний технічний університет як міжнародний освітньо-науково-інформаційний комплекс |
98 |
Шкардибарда М.І. Ефективна організація навчального матеріалу для адаптивних навчальних систем |
104 |
Кузнецов Г.В., Калюжна Т.М. Підготовка фахівців за екстернатною формою: досвід організації навчального процесу, проблеми, тенденції розвитку |
107 |
Відомості про авторів |
111 |