Використання еколого-орієнтованих дименсій маркетингу для просування продуктів на ринку

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори:

Я. Раманаускене, доктор соціальних наук (економіка), професор, Александрас Стульгинскис університет, Інститут менеджменту бізнесу та розвитку села, факультет економіки та менеджменту, професор, м. Каунас, Литва.

В. Тамулене, доктор соціальних наук (економіка), асоційований професор, Александрас Стульгинскис університет, Інститут менеджменту бізнесу та розвитку села, факультет економіки та менеджменту, асоційований професор, м. Каунас, Литва.

Л. Палєхова, кандидат економічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет», доцент кафедри маркетингу, м. Дніпропетровськ, Україна.

Реферат:

Мета. Обґрунтувати методику діагностики еколого-орієнтованих діменсій маркетингу, що може бути використана при розробці програм просування продукту на промислових ринках.

Методика. Дослідження має рівневу структуру: 1) уточнення завдань маркетингу для сталого розвитку; 2) аналіз існуючих методологій з екологічної оцінки продукту в маркетингу; 3) обґрунтування методики проведення діагностики еколого-орієнтованих діменсій маркетингу (з використанням методу LCA) для просування продукції на промислових ринках.

Результати. Уточнені задачі маркетингу для сталого розвитку; проаналізовані методологічні підходи щодо застосування LCA методу у промисловому маркетингу; визначені критерії оцінки життєвого циклу продукту з позицій формування комплексу маркетингу для сталого розвитку; обґрунтована методика діагностики еколого-орієнтованих діменсій маркетингу продукту.

Наукова новизна. Розроблена авторська методика діагностики еколого-орієнтованих критеріїв маркетингу продукту, що заснована на інтеграції існуючих методологій дослідження для оцінки екологічної сталості бізнесу.

Практична значимість. Запропоновані еколого-орієнтовані діменсіі маркетингу та супроводжуючі їх еколого-орієнтовані дії, що можуть бути емпірично пе-ревірені та застосовані для розробки програм просуванні продукту напромисловому ринку.

Список літератури / References:

  1. Chamarro, A., Rubio, S., and Miranda, F.J. (2009), “Characteristics of research on green marketing”, Business, Strategy and the Environment, vol. 18, no. 4, pp. 223–239.

  2. Palekhova, L. and Pivnyak, G. (2014), “Exploring market strategies based on voluntary environmental certification in a Post-Soviet transition economy”, Voluntary Standard Systems: A Contribution to Sustainable Development. Eng. Springer Heidelberg, New York-Dordrecht-London, рр. 165–179.

  3. Ciegis, R., Ramanauskiene, J. and Martinkus, B. (2009), “Theoretical reasoning of the use of indicators and indices for sustainable development assessment”, Inzinerine Ekonomika-Engineering Economics, no.3, pp. 33–40.

  4. IS/ISO 14040 (2006), Environmental Management - Life Cycle Assessment – Principles and Framework [CHD 34: Environmental Management]. Standards catalogue by TC – TC 207 Environmental management SC 5, Eng, available at: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso: 14040:ed2:v1:en (accessed March 15, 2015).

  5. Bauer, P.E. and Maciel Filho, R. (2004), “Incorporation of environmental impact criteria in the design and operation of chemical processes”, Brazilian Journal of Chemical Engineering, Eng, vol.21, no.3, São Paulo July/Sept, available at: http://www.scielo.br/scielo.php?pid=S01046632200400 0300005&script=sci_arttext (accessed March 15, 2015).

  6. Brom, A. and Eliseeva, E. (2013), “Life cycle assessment method for products”, Publishing house Education and Science S.R.O, available at: http://www.rusnauka.com/4 SND_2013/Economics/11_126062.doc.htm (accessed March 25, 2015).

  7. The Life Cycle Approach: An Overview of Product. Process Analysis. (1995), OECD: Waste – Europe’s Untap-ped Resource, available at: http://www.oecd.org/environ ment/envtrade/39918312.pdf (accessed March 25, 2015).

  8. Welford, R.J., Jones, D. (1998), “Beyond environmentalism and towards the sustainable organization”, Corporate Environmental Management: Systems and Strategies, London, pр. 237–253.

  9. Fuller, Donald A. (1999), “Sustainable Marketing: Managerial – Ecological Issues”, SAGE Publications: Thousand Oaks, pр. 121–123.

 

Files:
2015_04_palekhova
Date 2015-11-03 Filesize 420.77 KB Download 718

Відвідувачі

3615387
Сьогодні
За місяць
Всього
291
37458
3615387

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Архів журналу за випусками 2015 Зміст №4 2015 Економіка та управління Управління сталим розвитком в умовах перехідної економіки Використання еколого-орієнтованих дименсій маркетингу для просування продуктів на ринку