Вибір стратегії технічної експлуатації модернізованих маневрових тепловозів

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:

А. П. Фалендиш, Доктор технічних наук, професор, orcid.org/0000-0003-3602-7945, Український державний університет залізничного транспорту, м. Харків, Україна, e-mail: sal–Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Н. Д. Чигирик, Кандидат технічних наук, доцент, orcid.org/0000-0002-2148-1304, Український державний університет залізничного транспорту, м. Харків, Україна, e-mail: sal–Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

А. Л. Сумцов, Кандидат технічних наук, orcid.org/0000-0002-3121-9545, Український державний університет залізничного транспорту, м. Харків, Україна, e-mail: sal–Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

О. В. Клецька, orcid.org/0000-0002-4682-860Х, Український державний університет залізничного транспорту, м. Харків, Україна, e-mail: sal–Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Abstract:

Мета. Робота присвячена актуальному питанню вибору стратегії технічної експлуатації для модернізованих маневрових тепловозів. Для досягнення поставленої мети розглянуті існуючі показники складових частин технічної експлуатації та запропоновано новий критерій оцінки.

Методика. Застосовуючи комплексний підхід до оцінки результативності технічної експлуатації, був розроблений новий показник ‒ комплексний коефіцієнт технічної експлуатації. Розроблена математична модель визначення комплексного коефіцієнта технічної експлуатації.

Результати. Проведене моделювання зміни фронту непланових ремонтів на базі існуючих вимог до величини відсотка несправних тепловозів локомотивного депо. Розраховано комплексний коефіцієнт технічної експлуатації для різних стратегій планових технічних обслуговувань і ремонтів.

Наукова новизна. Отримані залежності непланових ремонтів від відсотка несправних локомотивів і кількості секцій, що знаходяться в розпорядженні локомотивного депо. Запропоновано новий критерій оцінки систем технічної експлуатації локомотивів і доведена ефективність його застосування.

Практична значимість. Проведене моделювання для двох видів робіт (маневрової та вивізної) і чотирьох систем технічного обслуговування й ремонту. Розрахунки комплексного коефіцієнта технічної експлуатації для модернізованих маневрових тепловозів серії ЧМЕ3М показали, що зміна його величини становить 3,7‒4,25 грн/кВт  год. Таким чином, із розглянутих стратегій технічного обслуговування й ремонту краще використовувати четверту стратегію. У результаті її застосування вибрана раціональна система технічної експлуатації для модернізованих маневрових тепловозів серії ЧМЕ3М із дизелями Cat 3508.

References.

1. Kunar, S., Ghosh, G., Mandal, K., Bose, D. and Sau, S.P., 2013. Measurement and Evaluation of Reliability, Availability and Maintainability of a Diesel Locomotive Engine. IOSR Journal of Mechanical and Civil Engineering, 8(1), pp. 31–46.

2. Bodnar, B. and Ochkasov, O., 2017. System Choice of the Technical Maintenance of Locomotives Equipped with on-Board Diagnostic Systems. In: Transport Means: Proceedings of 21st International Scientific Conference, September 20–22, 2017. Kaunas University of Technology Klaipėda University. Juodkrante, Kaunas, Lithuania [online], pp. 43‒47. Available at: <http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10203> [Accessed 5 November 2017].

3. Gandhare, S. N., Madankar, T. A. and Ikhar, D. R., 2014. Re-Scheduling Of Maintenance Tasks for Diesel Locomotive (ZDM) Maintenance Work Using FMEA Technique – An Industrial Engineering Approach for Saving the Resources. OSR Journal of Mechanical and Civil Engineering (IOSR–JMCE) International Conference on Advances in Engineering & Technology, 2014 (ICAET–2014) [pdf], pp. 47–54. Available at: <http://www.iosrjournals.org/iosr-jmce/papers/ICAET-2014/me/volume-4/11.pdf> [Accessed 11 September 2017].

4. Szkoda, M., 2014. Analysis of reliability, availability and maintainability (RAM) of SM48 diesel locomotive. In: EURO–ZEL 2014 22nd International Symposium 3rd–4th, June 2014, Žilina, SK [pdf], pp. 1–10. Available at: <http://m8.mech.pk.edu.pl/~szkoda/pdf/33_ZU_ZEL%20MSzkoda.pdf> [Accessed 11 September 2017].

5. Szkoda, M. and Kaczor, G., 2017. RAMS analysis of railway vehicles’ lifecycle. Journal of KONBiN, 41, pp. 83–105.

6. Conradie, P. D., 2015. Quantifying system reliability in rail transportation in an ageing fleet environment./ P. D. Conradie. South African Journal of Industrial Engineering, 26(2), pp. 128–142. DOI:10.7166/26-2-1076.

7. Gao, W., Zhang, Z., Zhou, Y., Wang, R. and Jiang, L., 2013. Optimal quasi-periodic preventive maintenance policies for a repairable system with stochastic maintenance interval. Eksploatacja i Niezawodność, 15(2), pp. 89–98.

8. Corman, F., Kraijema, S., Godjevac, M. and Lodewijks, G., 2017. Optimizing preventive maintenance policy: A data-driven application for a light rail braking system. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part O: Journal of Risk and Reliability, 231(5), pp. 534–545. DOI: 10.1177/1748006X17712662.

9. Hryshechkina, T. S., 2017. Mathematical model of the rational maintenance system of railway transport technical objects. Collection of research papers of DNURT named after acad. V. Lazaryan, 14, pp. 30‒35.

10. Falendysh, A. P., Sumtsov, A. L. and Kletska, O. V., 2015. Issues of modernization of diesel-electric locomotive taking into account their life cycle. Lokomotive-inform, 1(103), pp. 4‒9.

11. Falendysh, A. P., Sumtsov, A. L., Artemenko, O. V. and Kletska, O. V., 2016. Simulation of changes in the coefficient of technical use of shunting locomotives for various systems maintenance. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(79(3)), pp. 19–23. DOI: 10.15587/1729-4061.2016.60640.

12. Ukrzaliznytsia, 2015. The provisions of planned preventive maintenance system repair traction rolling stock (electric locomotives, diesel locomotives, electric and diesel trains). Kyiv.

 повний текст / full article



Відвідувачі

2886856
Сьогодні
За місяць
Всього
1
7257
2886856

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49005, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: +38 (056) 746 32 79.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ви тут: Головна Про журнал адреса редакції UkrCat Архів журналу 2019 Зміст №2 2019 Геотехнічна і гірнича механіка, машинобудування Вибір стратегії технічної експлуатації модернізованих маневрових тепловозів