Методологічний аспект обґрунтування доцільності інтермодальної технології доставки вантажів у міжнародному сполученні

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Authors:

Н.Ю.Шраменко, д-р техн. наук, проф., Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, м. Харків, Україна, е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Abstract:

Мета. Розробка методики визначення сфери ефективності контрейлерної доставки вантажів у міжнародному сполученні.

Методика. Вибір раціональної дальності контрейлерної доставки вантажів у міжнародному сполученні базується на аналітичному методі й математичному моделюванні.

Результати. Запропонована методика вибору раціональної дальності контрейлерної доставки вантажів у міжнародному сполученні, заснована на визначенні рівноважного значення відстані перевезення для альтернативних варіантів: доставки автомобільним транспортом у прямому сполученні й контрейлерної доставки. Обґрунтовано критерій ефективності інтермодальної технології доставки вантажів у міжнародному сполученні в умовах певного розміщення виробництва й споживання, в якості якого виступають питомі витрати на доставку вантажу від пункту відправлення до пункту призначення. На основі детального аналізу окремих елементів альтернативних технологій формалізовані витрати всіх елементів альтернативних варіантів: доставки автомобільним транспортом у прямому сполученні й контрейлерної доставки.

Наукова новизна. Розроблені математичні моделі процесу доставки вантажів у міжнародному сполученні для альтернативних варіантів: доставки автомобільним транспортом у прямому сполученні й контрейлерної доставки. Моделі ґрунтуються на системному підході та враховують витрати всіх технологічних елементів процесу доставки за умови обмеження терміну доставки.

Практична значимість. Застосування запропонованої методики дозволяє здійснювати вибір раціональної інтермодальної технології доставки вантажів виробничо-технічного призначення в міжнародному сполученні. Отримані результати дозволяють моделювати процес доставки вантажів для альтернативних варіантів, у тому числі при обслуговуванні підприємств гірничодобувної промисловості, металургійного й машинобудівного комплексів, що дозволяє оперативно оцінювати питомі витрати в залежності від значень цінових і технологічних параметрів.

References.

1. Moroz, O.V. and Moroz, M.M., 2014. Specific features of city public transport financing (Kremenchuk case study). Actual Problems of Economics, 160(10), pp. 239–246.

2. Babushkin, G.F., Kuzkin, O.F. and Zhukovska, D.Y., 2012. Statistical analysis of a flow of requirements for transportation by factory by over-the- road truck transport of the steel plant. Scientific notes: inter-university, coll. of scien. works, 36, pp. 18‒22.

3. Shyrіaieva, S.V. and Kravchuk, A.V., 2012. Analysis of trends in multimodal transport of Ukraine and abroad. Management of project, systems analysis and logistics, 10, pp. 297‒302.

4. Sokolova, O.E., 2014. Conceptual bases of formation of multimodal cargo transportation system. Science-intensive technologies, 1(21), pp. 114‒118.

5. Shramenko, N.Y., 2016. Methodology for evaluation of synergy effect in terminal cargo delivery system. Actual Problems of Economics, 8(182), pp. 439‒444.

6. Pidlisnyi, P.I. and Braikovska, A.M., 2013. Improving the efficiency of multimodal cargo transportation by implementing multimodal technologies. Formation of market relations in Ukraine: coll. of scien. works, 2(141), pp. 67‒74.

7. Petrashevskyi, O.L. and Kyrychenko, A.I., 2012. Ways of improving effective management of goods delivery under multimodal transportation. Problems of transport: coll. of scien. works, 9, pp. 3‒16.

8. Hammadi, С. and Ksouri, М., 2013. Multimodal Transport Systems. Wiley-ISTE.

9. Matsiuk, V.І., 2017. A study of the technological reliability of railway stations by an example of transit trains processing. Easterneuropean Journal of Enterprise Technologies, 1(3(85)), pp. 18‒24. doi: 10.15587/1729-4061.2017.91074.

10. Bobrovskii, V.I., Kozachenko, D.N. and Vernigora, R.V., 2014. Functional simulation of railway stations on the basis of finite-state automata. Transport problems, 9(3), pp. 57‒65.

11. Muzylyov, D., Kravcov, A., Karnaukh, M., Berezchnaja, N. and Kutya, O., 2016. Development of a methodology for choosing conditions of interaction between harvesting and transport complexes. EasternEuropean Journal of Enterprise Technologies, 2(3(80)), pp. 11‒21. doi: 10.15587/1729-4061.2016.65670.

12. Shramenko, N.Y., 2015. Effect of process-dependent parameters of the handling-and-storage facility operation on the cargo handling cost. EasternEuropean Journal of Enterprise Technologies, 5/3(77), pp. 43‒47. doi: 10.15587/1729-4061.2015.51396.

13. Bektas, T., Crainic, T. and CIRRELT, 2007. A Brief Overview of Intermodal Transportation. CIRRELT. [online] Available at: < https://www.cirrelt.ca/DocumentsTravail/CIRRELT-2007-03.pdf > [Accessed 17 January 2017].

14. Kholopov, K.V., 2011. Foreign experience and trends of developing international piggyback shipments in Russia. Russian Foreign Economic Journal, 9, pp. 101‒109.

15. Shramenko, N.Y. and Shevchenko, L.S., 2008. The method of consignment haulage rational choice on international routs. Vestnyk KhNADU: Сoll. Of Sc. Pap, 41, pp. 109‒113.

Files:
04_2017_Shramenko
Date 2017-09-05 Filesize 161.11 KB Download 9

Відвідувачі

1519555
Сьогодні
За місяць
Всього
100
49803
1519555

Гостьова книга

Якщо у вас є питання, побажання або пропозиції, ви можете написати їх у нашій «Гостьовій книзі»

Реєстраційні дані

ISSN (print) 2071-2227,
ISSN (online) 2223-2362.
Журнал зареєстровано у Міністерстві юстиції України.
Реєстраційний номер КВ № 17742-6592ПР від 27.04.2011.

Контакти

49000, м. Дніпропетровськ,
пр. К. Маркса, 19, корп. 3, к. 24 а
Тел.: 47-45-24
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ви тут: Головна Авторам і читачам UkrCat Архів журналу 2017 Зміст №4 2017 Економіка та управління Методологічний аспект обґрунтування доцільності інтермодальної технології доставки вантажів у міжнародному сполученні