Гальмування пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі з урахуванням впливу систематичних нерівностей колії

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори: В.В. Проців

 
Проведено теоретичне дослідження впливу систематичних нерівностей шахтної рейкової колії на шарнірно-зчленований локомотив у режимі гальмування пристроями, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Довгу нерівність задано у вигляді синусоїди, коротку – як лиску на доріжці катання колеса. Синусоїдальна нерівність заввишки 1 мм вимагає зниження гальмівного моменту, що прикладається, на 2%. Лиска на колесі не має суттєвого впливу на ефективність гальмування.
Files:
2010_11-12 Prots
Date 2012-12-14 Filesize 584.55 KB Download 952
Tags: шахтний локомотивгальмарівняння Лагранжасистематичні нерівності колії

Наступні статті з поточного розділу:

Попередні статті з поточного розділу: