Оптимізаційна модель розподілу бюджету між рекламними носіями

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори: Т.Б. Решетілова, В.К. Ніколаєва

 
Обґрунтовано доцільність використання дворівневої оптимізаційної моделі лінійного програмування для розподілу бюджету між рекламними носіями. Цільова функція – максимальне охоплення аудиторії, яка враховує коефіцієнти зворотного зв’язку. На підставі результатів маркетингового дослідження виявлено носії, що доцільно використовувати для рекламування технічно складного товару. Розроблена модель дозволила скласти оптимальний загальний медіа-план рекламної кампанії технічно складного товару та медіа-плани по кожному рекламному носію окремо.
Files:
2010_09-10 Resh
Date 2012-12-14 Filesize 313.5 KB Download 1072
Tags: лінійне програмуванняоптимізаційна модельрекламарекламний бюджетрекламні носіїтехнічно складний товар

Наступні статті з поточного розділу:

Попередні статті з поточного розділу: