Вплив локальних нерівностей колії на гальмування пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори: В.В. Проців

 
Проведено теоретичне дослідження впливу коротких одиничних (локальних) нерівностей шахтної рейкової колії на шарнірно-зчленований локомотив у режимі гальмування пристроями, що реалізують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначено умови блокування коліс гальмівним моментом при наїзді колеса на одиничні нерівності різних типів. Одиничні нерівності задано у вигляді сходинки рейкового стику, просідання кінців рейок на стику та локального прогину рейкової нитки під колесом.
Files:
2010_07-08 Proz
Date 2012-12-14 Filesize 435.64 KB Download 850
Tags: шахтний локомотивгальмарівняння Лагранжалокальні нерівності колії

Наступні статті з поточного розділу: