Ознаки переходу локомотива в юз при гальмуванні пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори: В.В. Проців, О.Є. Гончар

 
Проведено теоретичне дослідження шахтного шарнірно-зчленованого локомотива в режимі гальмування пристроями, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначені умови блокування коліс гальмівним моментом, що перевищує фрикційні характеристики контакту, а також ознаки переходу локомотива в юз. Доведено, що різке зростання за 1 с відносного ковзання коліс по рейках з 1,5 до 50%, як і збільшення відносної розбіжності лінійних швидкостей коліс або різниці в кутових швидкостях обертання тягових двигунів секцій на 50 % є ознакою початку юза при гальмуванні системами, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту коліс з рейками, і може бути використаний для виявлення моменту часу блокування коліс.

Files:
2010_05 Prots
Date 2012-12-14 Filesize 714.83 KB Download 1207

Tags: шахтний локомотивгальмагальмівний моментрівняння Лагранжуюз

Наступні статті з поточного розділу:

Попередні статті з поточного розділу: