Вплив забрудненості рейкової колії на гальмування пристроями з обмеженим фрикційним моментом на колесі

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Автори:

В.В. Проців, кандидат технічних наук, Державний вищий навчальний заклад „Національний гірничий університет“ (Державний ВНЗ „НГУ“), доцент кафедри основ конструювання механізмів і машин, м. Дніпропетровськ, Україна

Проведено теоретичне дослідження впливу забрудненості шахтної рейкової колії на шарнірно-зчленований локомотив у режимі гальмування пристроями, що реалізують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначено умови блокування коліс гальмівним моментом при їзді по рейках з різним ступенем забрудненості. Максимальний і мінімальний коефіцієнти зчеплення відрізняються в 2,63 рази, а максимально можливі моменти при цьому – лише в 2,40 рази.

Список літератури:

1. Ренгевич А.А. Основы теории тяги рудничных поездов: Учебн. пособие [для студ. высш. учебн. завед.] / Ренгевич А.А.; – К.: УМК ВО, 1989. – 40 с. (Шахтный и карьерный рельсовый транспорт).

2. Типовые решения по безопасной перевозке людей и грузов в выработках с уклоном от 0,005 до 0,050. – Донецк: ДонУГИ, 1973. – 62 с.

3. Проців В.В. Визначення сил опору руху та направляючих зусиль шахтного шарнірно-зчленованого локомотива в режимі гальмування / Володимир Васильович Проців ; (Шахтній рейковий транспорт) // Зб. наук. праць – Дніпропетровськ: РВК НГУ, 2009. – №33, т. 1. – С. 99–102.

4. Проців В.В., Динамічна модель гальмівних систем, що реалізовують гальмівну силу в контакті колеса та рейки /В.В. Проців, О.Є. Гончар; (Шахтній рейковий транспорт) // Зб. наук. праць – Дніпропетровськ: РВК НГУ, 2010. – №34. т. 2 – С. 160–171.

Files:
2011_01 Prots
Date 2012-11-27 Filesize 549.19 KB Download 1010

Tags: шахтний локомотивгальмарівняння Лагранжакоефіцієнт зчеплення

Наступні статті з поточного розділу: