Інфобезпечне середовище як показник якості управління освітньою організацією

Рейтинг користувача:  / 111
ГіршийКращий 
Категорія: Економіка
Останнє оновлення: Четвер, 07 вересня 2017, 19:30
Опубліковано: Четвер, 07 вересня 2017, 19:30
Перегляди: 4146

Authors:

О.М.Привaлов, д-р техн. наук, проф., Тульський державний педагогічний університет імені Л. М. Толстого, м. Тула, РФ, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ю.І.Богатирьова, д-р пед. наук, доц., Тульський державний педагогічний університет імені Л. М. Толстого, м. Тула, РФ, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

В.О.Романов, д-р пед. наук, проф., Тульський державний педагогічний університет імені Л. М. Толстого, м. Тула, РФ, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

В.М.Кормакова, д-р пед. наук, доц., Бєлгородський національний дослідницький університет, м. Бєлгород, РФ, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Abstract:

Мета. Дослідження інфобезпечного середовища як показника й фактора впливу на якість управління освітньою організацією.

Методика. Теоретичні методи: теоретико-методологічний і науково-теоретичний аналіз літератури з досліджуваної проблеми, моделювання, прогнозування. Емпіричні методи: дослідження та узагальнення педагогічного досвіду застосування системного підходу в освітніх професійних організаціях, включене спостереження, анкетування, експертна оцінка.

Результати. Розроблені концептуальні положення створення безпечного інформаційного середовища у освітній організації, що розкривають її сутність, представлені у формі цілей управління. Встановлено, що реалізація представлених у дослідженні підходів ефективного управління освітньою організацією забезпечує виділення необхідних умов комфортної професійної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ. Для педагогічних працівників розроблено курс „Інформаційна безпека освітньої організації“, метою якого є підвищення кваліфікації в галузі забезпечення інформаційної безпеки працівників освітніх організацій.

Наукова новизна. Уточнено поняття „інфобезпечне середовище освітньої організації“, що розглядається як динамічний показник якості управління освітньою організацією. Визначені перспективні напрями інноваційних перетворень у системі управління освітньою організацією. Обґрунтовані основні параметри безпечного інформаційно-освітнього середовища по цілі, результатам та управлінню педагогічними системами, що забезпечують ефективне застосування системного підходу як основи конструювання системи управління освітньою організацією.

Практична значимість. Використання отриманих результатів дозволяє підвищити якість інноваційного розвитку системи управління освітньою організацією й тим самим підняти на новий рівень результат професійної підготовки майбутніх фахівців.

References.

1. Boiarov, E.N., 2014. Secure information educational environment of high school: the concept and components. Young scientist, 18.1, pp. 20‒23.

2. Informika. Russian education: federal portal / [online] Available at: <http://www.edu.ru> [Accessed 28 August 2016].

3. Fedorov, V.A. and Davydova, N.N., 2014. Management of development of research and education network in the contemporary socio-pedagogical conditions. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 2(140), pp. 126‒132.

4. Shcherbakova, T.N., 2012. On the structure of the educational environment of educational institutions. Young scientist, 5, pp. 545‒548.

5. Privalov, A.N., Bogatyreva, Y.I. and Romanov, V.A., 2016. System approach to the organization of a safe educational environment in universities. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 4(154), pp. 99‒107.

Files:
04_2017_Privalov
Date 2017-09-05 Filesize 137.08 KB Download 793

Tags: інформаційна безпекаякість управлінняінфобезпечне середовище освітньої організаціїпрофесійна перепідготовка